تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه مستندات مدیریت ، کیفیت و تعالی

محصولات این فروشگاه شامل : مقالات مدیریتی ، مستندات استانداردها ،پرسش نامه ها ،پروپوزال ها ،مستندات مدل های تعالی ،ادبیات و تاریخچه تحقیق ،مستنداتت تکنیک های مدیریتی وپاورپوینت های آموزشی می باشد .


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 185
  • بازدید دیروز : 26
  • بازدید کل : 65179

تحقیق و پژوهش نگهداری تعمیرات


تحقیق و پژوهش نگهداری تعمیرات

پایان نامه نگهداری تعمیرات

فایل اصلی پایان نامه : DOC

حجم فایل : 290KB

تعداد کل صفحات : 180 صفحه

 

این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد. فروشگاه ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده از منابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده است.

 

چکيده

«سيستم‌هاي انفورماتيک» و «سيستم‌هاي نگهداري و تعميرات» هر دو مفاهيمي هستند مهم و اساسي که تحقيق بر روي هر يک و استفاده از ثمرات آن در پياده سازي و تحقق کامل ان دو در مراکز صنعتي، سازمان‌ها و شرکت‌ها مي‌تواند بسيار راهگشا و مفيد باشد.

اگر چه هر يک از سيستم‌هاي فوق به تنهايي داراي اهميت بسيار و از سوي ديگر پيچيدگي‌هاي خاصي نيز مي‌باشند وليکن مهم آن است که بتوان با شناخت و احاطه کامل بر روي هر کدام بصورت جداگانه دست به ترکيب و درآميختن اين دو با هم زد. بکارگيري هماهنگ و توامان سيستمهاي فو‌ق‌الذکر افزايش در کارآيي و بهره‌وري فراواني را براي مجموعه بدنبال خواهد داشت.

در تحقيق انجام گرفته تمامي تلاش محقق بر آن است تا مفاهيم درست و کاملي از «سيستم‌هاي انفورماتيک» و «سيستم‌هاي نگهداري و تعميرات» ارائه نموده و بدنبال آن تاثير اين دو را بر يکديگر بيان نمايد.

براي دستيابي به اين هدف «شرکت تعميرات انتقال» که وظيفه نگهداري و تعميرات شبکه انتقال نيروي منطقه مرکزي ايران را عهده‌دار مي‌باشد و «سيستم نگهداري و تعميرات» را بعنوان مبناي اصلي کارکرد خود انتخاب نموده و سالها است که از اين سيستم استفاده مي‌کند. بعنوان «جامعه مورد مطالعه» اين تحقيق برگزيده شده است. در ضمن با بکارگيري توامان «سيستم‌هاي انفورماتيک» در اين شرکت فضاي مناسبي براي رسيدن به هدف پژوهش بدست آمده است.

در ادامه با استفاده از روش «توصيفي ـ پيمايش» و پرسشنامه بعنوان ابزار تحقيق به آزمون سئوالات تحقيق پرداخته و نتايج حاصل از آزمون‌ها را بدست آورديم.

سپس بررسي تاثير ايجاد شده بصورت تفصيل بيان شده است و وجوه مختلف اين تاثير نيز در آزمونهاي مختلف اندازه‌گيري شده است.

در پايان ملاحظه مي‌شود که حاصل اين سنجش نشانگر تاثير مطلوب و بسزاي «سيستم‌هاي انفورماتيک» بر روي عملکرد شرکت مي‌باشد.

تاثيرگذاري بيشتر «سيستم‌هاي انفورماتيک» بر روي عمليات «نگهداري» نسبت به «تعميرات» و رتبه‌بندي تاثيرات در هر بخش و بالاخره جمع‌بندي نهايي که بيانگر حاصل اين پژوهش مي‌باشد، در طول تحقيق به تفصيل ارائه مي‌گردد.

 

فصل اول: کليات تحقيق 1

مقدمه 2

الف ـ تبيين موضوع تحقيق 4

ب ـ اهميت موضوع 7

ج ـ اهداف 9

د ـ سئوالات اصلي (اساسي) 10

هـ ـ تاريخچه کوتاه 11

و ـ متدلوژي تحقيق 14

ز ـ تعريف عملياتي واژه‌ها 14

ح ـ مباحث فصول آينده 15

فصل دوم: مباني نظري و سير تطور موضوع 17

مقدمه 18

بخش اول 20

1- تکنولوژي 20

2- سيستم‌هاي تکنولوژي اطلاعات 23

3- تعريف تکنولوژي اطلاعات 24

4- تاريخچه تکنولوژي اطلاعات 28

5- کاربردهاي سيستم تکنولوژي اطلاعات در سازمان 30

الف ـ کاربرد عملياتي 30

ب ـ کاربرد اطلاعاتي 33

ج ـ کاربرد آموزشي 36

6- پياده سازي سيستم تکنولوژي اطلاعات 38

بخش دوم 44

1- جايگاه سيستم‌هاي نگهداري و تعميرات 44

2- تعريف سيستم‌هاي نگهداري و تعميرات 46

3- لزوم استفاده از سيستم‌هاي نگهداري و تعميرات 47

4- معايب ناشي از نداشتن سيستم‌هاي نگهداري و تعميرات 48

5- انواع روشهاي نگهداري و تعميرات 50

الف ـ نگهداري و تعميرات به منظور بهبود 50

ب ـ نگهداري و تعميرات در هنگام بروز اشکال 51

ج ـ نگهداري و تعميرات پيشگيري 52

د ـ نگهداري و تعميرات پيشگويي کننده 53

هـ ـ نگهداري و تعميرات بهره‌ور فراگير 54

6- نگهداري و تعميرات در سازمان‌ها 56

7- نگهداري و تعميرات در شبکه انتقال نيرو 57

بخش سوم 59

1- تئوري هاي مبتني بر عامل تاثير 59

الف ـ جبر تکنولوژي 59

ب ـ جبر سازماني 61

ج ـ ديدگاه اقتضاء و ضرورت 62

2- انواع تاثير تکنولوژي بر سازمان 63

1-2- تاثير سيستم‌هاي انفورماتيک بر اقتصاد سازمان 63

2-2- تاثير سيستم‌هاي انفورماتيک بر ساختار سازمان 67

3-2- تاثير سيستم‌هاي انفورماتيک بر عملکرد سازمان 72

الف ـ تاثير بر مهندسي مجدد منابع انساني 72

ب ـ تاثير بر استراتژي سازمان 74

ج ـ تاثير بر متمايز ساختن عملکرد سازمان 75

د ـ تاثير بر کارايي عمليات 76

هـ ـ تاثير بر طراحي مجدد گردش کار 77

بخش چهارم 79

مهمترين تحقيقات پيرامون تکنولوژي اطلاعات و عملکرد سازمان 79

برگزيده تحقيقات انجام گرفته در ايران 84

خلاصه 88

فصل سوم: روش تحقيق 89

مقدمه 90

1- روش تحقيق 91

الف ـ بررسي‌هاي موردي 92

ب ـ بررسي‌هاي آزمايشگاهي 93

ج ـ منابع دست دوم 94

د ـ روش تحقيق از راه بررسي يا پيمايش 94

2- تحليل عملي روش 95

3- مدل تئوري و متغيرهاي مورد آزمون 96

4- متغيرهاي سئوالات فرعي 97

5- معيارهاي سئوالات فرعي 98

6- جامعه آماري و روش جمع‌آوري اطلاعات 99

7- جامعه نمونه و پايايي و روايي پرسشنامه 100

خلاصه 104

فصل چهارم: تجزيه و تحليلي اطلاعات 105

مقدمه 106

1- ويژگي‌هاي جامعه آماري 107

الف ـ ترکيب جامعه آماري از نظر مدرک تحصيلي 108

ب ـ ترکيب جامعه آماري از نظر موقعيت شغلي 109

ج ـ ترکيب جامعه آماري از نظر سابقه کار 110

2- آزمون سئوالات تحقيق 111

الف ـ سئوالات مرتبط 112

ب ـ نوع و نحوه انتخاب تکنيک‌هاي آماري 112

3- سئوال فرعي اول 114

4- سئوال فرعي دوم 118

5- سئوال فرعي سوم 121

6- سئوال فرعي چهارم 125

7- مجموع کليه سئوالات فرعي (سئوال اصلي پژوهش) 128

8- تحليل واريانس 132

9- تحليل واريانس سئوال فرعي اول 133

10- تحليل واريانس سئوال فرعي دوم 137

11- تحليل واريانس سئوال فرعي سوم 143

12- تحليل واريانس سئوال فرعي چهارم 149

خلاصه 154

فصل پنجم : نتيجه‌گيري و پيشنهادات 156

مقدمه 157

1- نتايج تحقيق 158

2- نتايج تحليلي تحقيق 159

3- محدوديت‌ها 162

4- پيشنهادات 163

منابع 167

الف ـ منابع فارسي 168

ب ـ منابع انگليسي 171

ضميمه 174

 

فهرست منابع

الف ـ منابع فارسي

  • اخوان صراف، احمدرضا.، (1378)، سرمايه‌گذاري در تکنولوژي اطلاعات و تاثير آن بر عملکرد تجاري، اصفهان، مجله پژوهشي دانشگاه اصفهان، جلد دهم ص 59-72
  • آذر، عادل.، مؤمني، منصور.، (1379): آمار و کاربرد آن در مديريت، انتشارات سمت.
  • اسدي، ابوالقاسم.، (1370): اطلاعات و نظامهاي اطلاعاتي در مديريت، مجله مديريت دولتي، دوره جديد شماره دوم، 18-1.
  • اميراحمدي.، اچ‌والاس، سي.، (1379): تکنولوژي اطلاعات، سازماندهي توليد و توسعه اقتصادي، ترجمه عليرضا طيب، نشر نصير.
  • ايران نژاد پاريزي، مهدي.، (1378): روشهاي تحقيق در علوم اجتماعي، نشر مديران.
  • بابايي، محمود.، (1378): نيازسنجي اطلاعات، انتشارات مرکز اطلاعات و مدارک علمي ايران.
  • برچ، جن. و نيستکي، گري‌گراد.، (1371): سيستم‌هاي اطلاعاتي در تئوري و عمل، ترجمه منوچهر غيبي، انتشارات مرکز آموزش مديريت دولتي.
  • برنيکرهوف، روبرت اُ.، درسلر، دنيس اي.، (1377): اندازه‌گيري بهره‌وري، ترجمه دکتر محمود عبدالله‌زاده، نشر دفتر پژوهشهاي فرهنگي.
  • برينکرهوف، روبرت.، اً درسلر.، دنيس اي.، (1377): اندازه‌گيري بهره‌وري، ترجمه محمود عبدالله‌زاده، انتشارات دفتر پژوهشي فرهنگي.
  • بيطرف، حبيب‌الله.، (1381): ساختار وزارت نيرو، پيک برق، سال هشتم، شماره 333. شنبه 21 ارديبهشت، ص 2.
  • جي. اي. پي. ام (مهندسين نگهداري و تعميرات ژاپن).، (1377): نگهداري و توليدات بهره‌ور فراگير، ترجمه علي حاج شير محمدي، انتشارات مديريت صنعتي.
  • چلنجر، جان.اي.، (1381): ساختار آينده محيط کار، ترجمه مهري فهيمي، مجله تدبير شماره 128، آذرماه 1381، ص 28.
  • حاج شيرمحمدي، علي.، (1377): برنامه‌ريزي نگهداري و تعميرات، انتشارات غزل.
  • حسن‌زاده، مريم.، (خرداد 1381): يادگيري الکترونيکي، مجله تدبير سال سيزدهم، شماره 122.
  • دفت، ريچاردال.، (1378): مباني تئوري و طراحي سازمان، ترجمه علي پارسائيان و سيد محمد اعرابي، انتشارات دفتر پژوهشهاي فرهنگي.
  • رشيد کابلي، مجيد.، و رنجبريان، بهرام.، (1371): تکنولوژي و مديريت تاثير تکنولوژي بر ساختار سازماني. مجله مديريت دولتي، دوره جديد، شماره 16 ص 88 – 110.
  • رومي، مهرداد.، (1379): طراحي سيستم اطلاعات مديريت (M.I.S) نگهداري و تعميرات در شرکت شير منطقه‌اي اصفهان، مرکز آموزش مديريت دولتي.
  • سرمد، زهره.، بازرگان، عباس.، حجازي، الهي.، (1379): روشهاي تحقيق در علوم رفتاري انتشارات آگاه.
  • شائمي برزکي، علي.، (1372): تاثير تکنولوژي اطلاعات بر ساختار سازمان در موسسات صنعتي و خدماتي اصفهان. دانشگاه اصفهان، دانشکده علوم اداري و اقتصاد.
  • غفراني، فاطمه.، ملک‌پور، مهشيد.، (1375): نقش مديريت منابع اطلاعاتي در کنترل و توسعه سيستم‌هاي اطلاعات مديريت، مجموعه مقالات پنجمين همايش تکنولوژي اطلاعات در صنعت برق ايران، معاونت منابع اطلاعات مديريت.
  • فاطمي هرندي، حبيب‌الله.، (1380): بررسي موفقيت سيستم‌هاي اطلاعات مديريت در سازمان‌هاي صنعتي و خدماتي استان اصفهان، اصفهان، مجله پژوهشي دانشگاه اصفهان، جلد دوازدهم ص 123 – 140.
  • فضل‌اللهي.، (1381): بار شبکه، اخبار صنعت برق، پيک برق، شنبه 21 ارديبهشت ص 4.
  • فقيه، نظام‌الدين.، (1375): مهندسي تعميرات و نگهداري، انتشارات نويد.
  • فقيه، نظام‌الدين.، (1379): علم و فن‌آوري، انتشارات نويد.
  • لاودن، کنث‌سي.، لاودن، جين پريس.، (1380): نظام‌هاي اطلاعات مديريت، ترجمه عبدالرضا رضايي‌نژاد، انتشارات رسا.
  • محمد‌نژاد، فرشيد.، (1378): تکنولوژي اطلاعات و مهندسي مجدد، مجله تدبير، سال دهم، شماره 94، مرداد 1378، ص 40- 43.
  • مومني، هوشنگ.، (1372): سيستمهاي اطلاعات مديريت، نشر اتحاد.
  • مينتز برگ، هنري.، (1371): سازماندهي: پنج الگوي سازگار، ترجمه ابوالحسن فقيهي و حسين وزيري سابقي، انتشارات مرکز آموزش دولتي.
  • مک لويد، ريموند.، (1377): سيستمهاي اطلاعات مديريت، ترجمه مهدي جمشيديان و اکبر مهدي‌پور عطارابادي انتشارات دانشگاه اصفهان.
  • هاروي، دوناله.، براون، دوناله.، (1377): رويکرد تجربي به توسعه سازماني، ترجمه عباس محمدزاده، انتشارات مرکز آموزش دولتي.

 

ب ـ منابع انگليسي

  • Bedeian, A. G. (1984). Organization: Theory and analysis. Japan: Holt-Saunders.
  • Child, J. (1984). A guide to problems and practice (4th Ed.). London: Harper and Row.
  • Child, J. (1988). Information technology and organization. In K. Urabe, J. Child & T. Kagano (Eds.), Innovation and management: International Comparisons (pp. 255-301). Berlin: Walter de Gruyter.
  • Delone, W. H. & E. R. Mclean, E. R. (1992). Information system success: The quest for the dependent variable, Information System Research, 3, 1, 60 – 95.
  • Eaton, J. & Smithers, J. (1983). A manager’s guide to information technology. London: Heritage Publishers.
  • Galbraith, J. R. (1973). Designing complex organizations. Reading M A: Addison-Wesley.
  • Garloff, E. A. (1985). Organizational theory and design. New York: Mc Graw-Hill Book Co.
  • Goodhue, D. L. (1998). Development and measurement validity of a task – technology fit instrument for user evaluation of information systems. Decision Sciences. 29 (1), 105 – 138.
  • Hussain, D. & Hussain, K. M. (1985). Information processing systems for managment. (2nd Ed.). Homewood: Irwin
  • Jamshidian, M. (1992a). The impact of IT on Organizational variables. Unpublished paper Utah State University.
  • Jamshidian, M. (1993). An Observation on the obstacles of computer installation and use in Iran. Proceedings of the first computer conference: Education, Research & application (pp. 16-26). Tehran, Iran: Faculty of Englneering, Tehran University.
  • Kendall, K. E. & Kendall, J. E. (1999). Systems analysis and design. Prentice Hall, NewJersey.
  • Khalil, T. (2000). Management of technology. Mc Graw-Hill companies, In New York.
  • Koontz, H. & Weihrich, H. (1988). Management (9th Ed.). New York: Mc Graw-Hill Book Co.
  • Leavit, H. J. & Whisler, T. L. (1958, Nov/Dec). Management in 1980’s. Harvard Business Review, 41-48.
  • Lucas, Jr, H. C. (1988). Utilizing information technology: Guidelines for Managers. Sloan Management Review.
  • Markus, M. L. & Robey, D. (1988). Information technology and organizational change: Casual structure in theory and research. Management Science, 43, 583-598.
  • Nji Aiaga, (1992). The Dialectics Between Appropriate Technology Public Policy and Rural Development: Implications for Discovery and Innovation in the Third World. Discovery and Innovation, Vol4, No. 1.
  • Pritchett price, (1994), New Habits for a Radically changing word. Pritchett & Associates, Dallas.
  • Scott, W. R. (1981). Organizations: Rational, natural and open systems. Englewood cliffs, N. J. Prentice Hall Inc.
  • Sethi, V. & Hwang, K. T. & Pegels, C. C. (1993). Information technology and organizational performance: A critical evaluation of computer worlds index of information systems effectiveness, Information and Management, 25.
  • Zeffane, R. M. (1989). Computer use and structural control. Journal of Management Studies, 266, 621-647.
  • Zeffane, R. M. (1992 a). Structural control in high and low user, user organizations in Australia. Information and Management, 23, 30-45.


مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

خلاصه کتاب مدیریت فراملی و جهانی؛ نگرش تطبیقی

خلاصه کتاب مدیریت فراملی و جهانی؛ نگرش تطبیقی

نوع فایل :PDF تعداد صفحات :48 نویسنده: دکتر شمس السادات زاهدی این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت به عنوان منبع اصلی و مکمل برای دروس «مدیریت تطبیقی» و «مدیریت رفتار سازمانی بین‌المللی»، هر یک به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید می‌رود علاوه بر جامعه دانشگاهى، ...

دانلود فیلم های آموزش رانندگی با ماشین

دانلود فیلم های آموزش رانندگی با ماشین

آموزش رانندگي به زبان فارسي آموزشي كاملا فارسي و صد در صد اورجينال آيا مي خواهيد تمام فوت و فن رانندگي را به طور كامل بدانيد؟ آيا مخواهيد تنها با يكبار امتحان رانندگي قبول شويد؟ آيا چندين بار تست رانندگي داده و قبول نشده ايد؟ بهترين روش آموزش رانندگي در منزل ...

جزوه و سوالات اموزش و توسعه ريموند نوئه اباصلت

جزوه و سوالات اموزش و توسعه ريموند نوئه اباصلت

دانشجویان و کاربران گرامی ،در این بخش خلاصه کتاب آموزش و توسعه مهارت آموزی تالیف ریموند نوئه و ترجمه ی اباصلت خراسانی، سمیه دانشمند در قالب فایل pdf در 68 صفحه و همچنین سوالات تستی و تشریحی از این درس در 65 صفحه در قالب فایل PDF و پاورپوینت فصل اول این کتاب و یک دوره نمونه سوال ...

جزوه نظام اداری در سیره و سنت نبوی دکتر حمید

جزوه نظام اداری در سیره و سنت نبوی دکتر حمید

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر شامل جزوه و سوالات درس نظام اداری در سیره و سنت نبوی دکتر حمید زارع مناسب داوطلبین ارشد فراگیر پیام نور در رشته مدیریت دولتی تمام گرایش ها و دانشجویان این رشته با کد درس ۱۲۱۸۵۸۲ میباشد که به صورت یک فایل زیپ شده (فشرده) با حجم 3 مگابایت ...

خلاصه کتاب مقدمه اي بر روش تحقيق در علوم انساني

خلاصه کتاب مقدمه اي بر روش تحقيق در علوم انساني

خلاصه کتاب مقدمه اي بر روش تحقيق در علوم انساني+pdfنوشته ي محمد رضا حافظ نيا خلاصه‌ی کتاب مقدمه اي بر روش تحقيق در علوم انساني مناسب برای مرور سریع و شرکت در آزمون شامل نکات مهم ، کلیدی و امتحانی ****** خلاصه+جامع + کامل + ...

متن کامل کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

متن کامل کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده 841 صفحه pdf با کیفیت متوسط می باشد ...

دانلود کتاب مهندسی عوامل انسانی در صنعت و تولید

دانلود کتاب مهندسی عوامل انسانی در صنعت و تولید

دانلود کتاب مهندسی عوامل انسانی در صنعت و تولید (ارگونومی) تالیف مارتین هلاندر و ترجمه علیرضا چوبینه منبع رشته مدیریت شامل 333 صفحه در قالب فایل pdf طبق لیست حذفیات از فصل 1 تا ابتدای فصل 17 مطالع شود. ...

جزوه کتاب مقدمه ای بر فلسفه نظریه های مدیریت

جزوه کتاب مقدمه ای بر فلسفه نظریه های مدیریت دولتی دکتر دانایی فرد به تعداد 38 صفحه pdf مناسب برای مرور سریع و جمع بندی ایام امتحانات شامل مباحث زیر می باشد مبانی نظری رشته مدیریت دولتی تاملی بر بنیان گذاری مدیریت دولتی مدیریت دولتی چیست؟ اداره امورعمومی نوین نظریه های ...

خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته +pdf

خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته +pdf

دانلود خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته +pdf نوشته رضا رسولی - علی صالحی خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته مناسب برای مرور سریع و شرکت در آزمون نکات مهم ، کلیدی و امتحانی ****** خلاصه+جامع + کامل + کاربردی ****** توضیح ...

جزوه لغات کلیدی زبان تخصصی 2 ( ویژه دانشجویان رشته

جزوه لغات کلیدی زبان تخصصی 2 ( ویژه دانشجویان رشته

جزوه لغات مهم و کلیدی درس زبان تخصصی 2 ویژه دانشجویان رشته تحصیلی حسابداری دانشگاه پیام نور (1214108) در قالب فایل pdf به همراه تست های طبقه بندی شده و نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخنامه کلیدی . محتویات محصول : لغات مهم و کلیدی فصول مختلف کتاب در قالب ...

سئوالات کلیدی کتاب مدیریت بازاریابی

سئوالات کلیدی کتاب مدیریت بازاریابی

نوع فایل:PDF تعداد صفحات : سال انتشار : 1395 چکیده مجموعه پیش رو سئوالات کلیدی کتاب مدیریت بازاریابی جهانی(نویسنده: ماساکی کوتابه؛ترجمه:دکتر حسین نوروزی) می باشد که همراه با پاسخ های تشریحی است واژگان کلیدی ...

پاورپوینت کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته دکتر

پاورپوینت کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته دکتر

کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته تألیف دکتر رضا راعی و دکتر احمد پویان فر از جمله منابع مهم درسهای مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته، مدیریت سرمایه گذاری و ریسک در سطح کارشناسی ارشد رشته های حسابداری و مدیریت مالی می باشد. دانش پژوهان گرامی ،این ...

جزوه و سوالات تحلیل فرایندی خط مشی‌ گذاری و

جزوه و سوالات تحلیل فرایندی خط مشی‌ گذاری و

دانش پژوهان گرامی ،محصول مورد نظر شامل خلاصه و سوالات کتاب تحلیل فرایندی خط مش گذاری وتصمیم گیری(فراگرد خط مش گذاری) دکتر محمد سعید تسلیمی می باشد که در قالب فایل pdf مشتمل بر 85 صفحه (حاوی نکات مهم و کلیدی کتاب ) به انضمام نمونه سوالات تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی ...

راهنمای زبان تخصصی مدیریت پیشرفته (مقدمه ای بر

راهنمای زبان تخصصی مدیریت پیشرفته (مقدمه ای بر

کتاب راهنمای زبان تخصصی مدیریت پیشرفته (مقدمه ای بر رفتار سازمانی) تالیف داور ونوس 139 صفحه ترجمه فارسی و 145 صفحه متن انگلیسی با فرمت pdf ...

نمونه طرح توجیهی ( کارآفرینی و راه اندازی )

نمونه طرح توجیهی ( کارآفرینی و راه اندازی )

دوست من سلام.شاید برای اولین بار است که طرح ایجاد یک مجموعه-کلنیک تخصصی خوردو- ( طرح توجیهی راه اندازی تعمیرگاه چند منظوره خودرو) به صورت علمی و برپایه برنامه ریزی دقیق ارائه می گردد.اگر شما هم به دنبال راه اندازی مجموعه ای هستید که در آن خدمات فنی خودرو نظیر، تعمیر موتور، ...

قالب پاورپوینت آماده برای دفاع ارشد

قالب پاورپوینت آماده برای دفاع ارشد

پاورپوینت نمونه جهت دفاع از پروژه های کارشناسی ارشد با افکت های زیبا و سبک که به شما امکان الگوگیری برای تهیه پاورپوینت جلسه دفاعتان را می دهد استفاده از این قالب بسیار راحت و زیبا می باشد. شما با استفاده از این فایل دیگر لازم نیست که ساعت ها برای تهییه پاورپوینت جلسه ...

خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا

خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی کونگ ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی به تعداد 56 صفحه pdf مناسب اساتید و مرور سریع و جمع بندی ایام امتحانات سرفصل های این جزوه مقدمه بخش های صنعت رسانه روندهای موجود در محیط راهبردی همگرایی و علل آن راهبرد در ...

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل خلاصه ای از کتاب رفتار مصرف کننده تالیف دکتر سیدرضا سیدجوادین-دکتر محمدرحیم اسفیدانی می باشد که با فرمت پاورپوینت در حجم 217 اسلاید قابل ویرایش و با فرمت pdf در حجم 111 صفحه تهیه و تدوین گردیده است. نگاهی اجمالی به کتاب: این کتاب ...

دانلود خلاصه کتاب مدیریت زنجیره ی تامین + تست

دانلود خلاصه کتاب مدیریت زنجیره ی تامین + تست

دانلود خلاصه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره ی تامین +pdf خلاصه کامل کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره ی تامین تالیف احمد جعفرنژاد، علی مروتی شریف آبادی ،اسدیان اردکانی به همراه نمونه سولات تستی امتحانی+ کلید موسسه کتاب مهربان نشر ****** ...

جزوه درس اخلاق حرفه ای در مدیریت با رویکرد اسلامی

جزوه درس اخلاق حرفه ای در مدیریت با رویکرد اسلامی

جزوه درس اخلاق حرفه ای در مدیریت با رویکرد اسلامی در قالب فایل pdf و در حجم 27 صفحه به همراه سوالات پرتکرار فصول مختلف کتاب و سوالات پایان ترم دانششگاه پیام نور با پاسخ نامه ، مناسب برای دانشجویان رشته های مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی با کد رشته 1218444 محتویات محصول : نکات کلیدی ...

دانلود کتاب آداب و فرهنگ سفر - طاهره شالچیان-

دانلود کتاب آداب و فرهنگ سفر - طاهره شالچیان-

دانلود کتاب آداب و فرهنگ سفر تالیف دکتر طاهره شالچیان منبع رشته مدیریت جهانگردی پیام نور شامل 211 صفحه در قالب فایل pdf ...

خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی

خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی

دانلود خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی+pdfنوشته‎ جمشید سالاررشته‎ی مدیریت اجرایی خلاصه‌ی کتاب تحقیقات بازاریابی جمشید سالار مناسب برای مرور سریع و شرکت در آزمون شامل نکات مهم ، کلیدی و امتحانی ****** خلاصه+جامع + کامل + ...

خلاصه جلد دوم کتاب مدیریت مالی نوین استفان راس

خلاصه جلد دوم کتاب مدیریت مالی نوین استفان راس ترجمه دکتر علی جهان خانی و مجتبی شوری فصل اول : درسهایی از تاریخ بازار سرمایه به تعداد 7 صفحه pdf فصل دوم : بازده ، ریسک و خط اوراق بهادار بازار به تعداد 8 صفحه pdf فصل سوم : نرخهای بهره و ارزیابی اوراق قرضه به تعداد 8 صفحه pdf فصل ...

مقاله تحقیق ابزارو تجهیزات مورد نیاز در تعمیر

تحقیق درس وسایل و ابزار شناسی و کاربرد آن در خانه پودمان کاربرد و اصول نگهداری لوازم خانگی در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش مقدمه تعمیر کاری ابگرمکن دیواری شغلی از حوزه گرمایش در رشته تاسیسات میباشد . این شغل شایستگی های فلز کاری مقدماتی ، نصب وسایل گاز سوز ، مونتاژ و دمونتاژ ...

خلاصه کتاب تئوری های مدیریت دکتر نیاز آذری

خلاصه کتاب تئوری های مدیریت دکتر نیاز آذری نظریه های سازمان و مدیریت در هزاره سوم به تعداد 101 صفحه pdf ...

مقاله شماره 2: معرفی منطق چیرگی خدمات

مقاله شماره 2: معرفی منطق چیرگی خدمات

این جانب شاهین پریخانی (مولف کتاب استراتژی بازاریابی هنر و فوق لیسانس مدیریت بازاریابی از موسسه عالی مدیریت) چندین سال است که در زمینه منطق چیرگی خدمت (S-D LOGIC) به مطالعه می پردازم. در قالب مقالات مختلفی سعی می نمایم تا اطلاعات بدست آمده را در اختیار شما هموطنان و دانش دوستان ...

جزوه سازمان و مدیریت از تئوری تا عمل

جزوه سازمان و مدیریت از تئوری تا عمل دکتر مهدی ایران نژاد و پرویز ساسان گوهر به تعداد 121 صفحه pdf مناسب مرور سریع و مطالعه ایام امتحانات ...

پاورپوینت ISO9001-2015 به زبان فارسی

پاورپوینت ISO9001-2015 به زبان فارسی

پاورپوینت ISO9001-2015 به زبان فارسی بر اساس آخرین ویرایش استاندارد سیستم مدیریت کیفیت 2015 فهرست محتویات کلیات اصول مدیریت کیفیت چرخه طرح – اجرا – بررسی – اقدام تفکر مبتنی بر ریسک ارتباط با سایر استانداردهای سیستم مدیریت سیستمهای مدیریت کیفیت ...

خلاصه کتاب مدیریت ما(پور عزت)+ تست های تالیفی

خلاصه کتاب مدیریت ما (مدیریت اسلامی در پرتو نهج البلاغه) دکتر علی اصغر پورعزت بنیاد نهج البلاغه بهترین منبع مطالعه مدیریت از دیدگاه اسلام کارشناسی ارشد و دکترای مدیریت +تست های تالیفی 90 صفحه pdf شامل 14 فصل به صورت مجزا دانلود فایل ...

پاور پوینت ساختار شکست کار WBS

پاور پوینت ساختار شکست کار WBS

پاور پوینت ساختار شکست کار WBS ساختار تقسیم کار مشخصات گامهای برنامه ریزی تکنیک های اجرای گامهای برنامه ریزی مزیت تکنیکهای برنامه ریزی مراحل اجرای فرایند تعیین فعالیتهای پروژه تعریف PWBS اقلام قابل تحویل هدف از PWBS مشخصات/قابلیتهای PWBS امتیازهای PWBS تدوین ...


مطالب تصادفی

  • پروپوزال وروش تحقیق سيستم ارزيابي عملكرد كاركنان
  • پروپوزال وروش تحقیق كنترل موجودي در انبار
  • پروپوزال و روش تحقیق فرهنگ سازمانی
  • پروپوزال وروش تحقیق قیمت تمام شده
  • پروپوزال و روش تحقیق  Just In Time

محصولات این فروشگاه شامل : مقالات مدیریتی ، مستندات استانداردها ،پرسش نامه ها ،پروپوزال ها ،مستندات مدل های تعالی ،ادبیات و تاریخچه تحقیق ،مستنداتت تکنیک های مدیریتی وپاورپوینت های آموزشی می باشد .