تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه مستندات مدیریت ، کیفیت و تعالی

محصولات این فروشگاه شامل : مقالات مدیریتی ، مستندات استانداردها ،پرسش نامه ها ،پروپوزال ها ،مستندات مدل های تعالی ،ادبیات و تاریخچه تحقیق ،مستنداتت تکنیک های مدیریتی وپاورپوینت های آموزشی می باشد .


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 55
  • بازدید کل : 57412

پایان نامه فرهنگ سازمانی


پایان نامه فرهنگ سازمانی

بررسی فرهنگ سازمانی حاکم و شناسایی و شناخت ویژگی‌های اصلی آن - تحقیق و پژوهش مدیریت توسعه منابع انسانی

فرمت فایل اصلی پایان نامه : doc

حجم فایل : 184 KB

تعداد کل صفحات : 106 صفحه

این تحقیق و پژوهش جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد. فروشگاه ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده از منابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده است.

 

 

چکیده تحقیق و پژوهش

با بررسي روند تدريجي و تكاملي مديريت امور كاركنان و اداره انساني در دهه‌هاي 1970و1980م به نگرشي برخورد مي‌نمائيم كه مقوله فرهنگ را به عنوان عنصر اصلي در مباحث مديريت منابع انساني مطرح نمودند.

توجه به فرهنگ سازمانی به طور نسبي توسط متخصصان رفتار سازماني مطرح شد، اما بستر اصلي آنرا بايد در مطالعات تجربي سازمان يافت.

يكي از اين نوع كارها، ارائه كتاب هنر مديريت ژاپني توسط پاسكال و آتوس مي‌باشد. اين مطالعه به راز موفقيت ژاپني‌ها بر مبناي خلق فرهنگ سازماني قدرتمند كه بين كاركنان، مديران، و كاركنان به تعامل تأكيد داشته و ناشي از علايق مشترك در كسب كمال سازماني مي‌باشد، اشاره دارد.

مطالعه ديگر كتاب در جستجوي كمال «پيترز و واترمن» مي باشد. آنان به اين نتيجه رسيدند كه رهبر نه تنها جنبه هاي ملموس و منطقي سازمان نظير ساختار و فن‌آوري را ايجاد مي‌كند بلكه بايد خالق ايدئولوژي‌ها، عقايد، زبان، مراسم و شعائر باشد (سيد جوادين، 1381، ص60-61). اهميت فرهنگ تابد آنجاست كه عنوان مي‌كنند موفقيت هر عمل و رفتاري در سازمان بسته به همسويي آن با هنجارهاي فرهنگي دارد، در غير اينصورت محكوم به شكست است، در صورت عدم تطابق و سستي فرهنگ بايستي به تغيير ارزش‌هاي آن همت گمارد. (ممي‌زاده، 1375، ص74)

اين تحقيق بر آن است كه با بررسي فرهنگ سازماني حاكم و شناسايي و شناخت ويژگي هاي اصلي آن توجه مديران را به بخش مهمي از سازمان كه شامل جنبه هاي غيررسمي سازمان مي‌باشدجلب نمايد تا در برنامه ريزي ها و اداره موثر و كاراي سازمان از اين عنصر مهم و حياتي غفلت نشود.

 

فهرست تحقیق و پژوهش

فهرست مطالب

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده ..........................................................................

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه ............................................................. 2

2-1 عنوان تحقیق ...................................................................... 3

3-1 بیان مسئله تحقیق .......................................................... 3

4-1 اهمیت و ضرورت تحقیق..................................................... 4

5-1 اهداف تحقیق ................................................................. 5

6-1 سؤالات تحقیق................................................................ 6

7-1 متغیرهای عملیاتی تحقیق .................................................... 7

8-1 تعریف عملیاتی واژه‌ها و مفاهیم........................................... 9

9-1 قلمرو تحقیق ................................................................ 10

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق

1-2 مقدمه......................................................... 12

2-2 مفاهیم فرهنگ و فرهنگ سازمانی ...................................... 13

3-2 عناصر و مؤلفه‌های فرهنگ سازمانی.................................... 15

4-2 نحوه شکل‌گیری فرهنگ‌ها .............................................. 16

1-4-2 بنیان‌گذاران سازمان ................................................. 17

5-2 ابعاد معروف فرهنگ ..................................................... 17

6-2 عناصر اساسی فرهنگ سازمانی........................................ 19

7-2 راه‌های شناسایی فرهنگ سازمانی ................................... 21

8-2 تکوین فرهنگ سازمانی ............................................... 23

9-2 انواع فرهنگ سازمانی (تقسیم‌بندی‌های رایج فرهنگ سازمانی ) 24

1-9-2 فرهنگ حاکم و خرده فرهنگ.................................... 24

2-9-2 فرهنگ قوی و ضعیف ............................................ 26

3-9-2 فرهنگ‌های مثبت و منفی....................................... 27

10-2 استراتژی و فرهنگ .............................................. 30

1-10-2 فرهنگ انعطاف‌پذیری....................................... 31

2-10-2 فرهنگ مأموریتی ............................................ 32

3-10-2 فرهنگ مشارکتی ............................................ 32

4-10-2 فرهنگ بوروکراتیک ........................................ 33

11-2 الگوهای اساسی تشریح فرهنگ سازمانی .................... 34

1-11-2 مدل پارسونز ................................................ 34

2-12-2 چارچوب اوشی .............................................. 34

3-13-2 شیوه پیترز و واترمن ..................................... 35

14-2مدیریت فرهنگ سازمان .................................... 35

15-2 تأثیر فرهنگ بر عملکرد و اثربخشی سازمان ............. 38

16-2 رابطه فرهنگ سازمانی با توانایی‌های مدیریت .......... 39

17-2 تأثیر فرهنگ بر ساختار سازمانی ......................... 40

18-2 تأثیر فرهنگ سازمانی بر وظایف مدیریت .............. 41

19-2 فرهنگ سازمانی و توسعه سازمانی OD .............. 43

20-2 خلاصه‌ای از تحقیق مشابه انجام شده در ارتباط تقریباً نزدیک با موضوع 43

فصل سوم: طرح تحقیق

1-3 مقدمه ...................................... 46

2-3 نوع روش تحقیق ......................................... 46

3-3 جامعه آماری .............................................. 46

4-3 حجم نمونه آماری ....................................... 47

5-3 چگونگی تدوین پرسش‌نامه .......................... 47

6-3 روائی و پایائی پرسش‌نامه .......................... 50

1-6-3 روائی .............................................. 50

2-6-3 پایائی .............................................. 50

1-2-6-3 پایائی سوالات مربوط به سنجش شاخص فرهنگ سازمانی 50

2-2-6-3 پایائی سوالات مربوط به سنجش جو سازمانی..... 51

3-2-6-3 پایائی سوالات مربوط به سنجش آزمون شناخت سازمانی........... 52

4-2-6-3 پایائی سوالات مربوط به سنجش آزمون سنجش قدرت مدیران ............53

7-3 شیوه جمع‌آوری اطلاعات............................................. 54

8- 3 روش تجزیه و تحلیل داده ‌ها........................... 54

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

1-4 تجزیه و تحلیل توصیفی اطلاعات پرسش‌نامه ........... 56

1-1-4 توزیع فراوانی جنسیت کارکنان مورد مطالعه .............. 56

2-1-4 توزیع فراوانی تحصیلات کارکنان مورد مطالعه.......... 57

3-1-4 توزیع فراوانی رشته تحصیلی کارکنان مورد مطالعه58

4-1-4 توزیع فراوانی پست سازمانی کارکنان مورد مطالعه. 59

5-1-4 توزیع فراوانی نوع بخش شغلی کارکنان مورد مطالعه.60

6-1-4 توزیع فراوانی وضعیت استخدام کارکنان مورد مطالعه ...61

7-1-4 توزیع فراوانی رده سنی کارکنان مورد مطالعه................62

8-1-4 توزیع فراوانی سابقه خدمت کارکنان مورد مطالعه..........63

2-4 تجزیه و تحلیل استنباطی پرسشنامه ..................64

1-2-4 توزیع پراکندگی هویت سازمانی.................64

2-2-4 توزیع پراکندگی تعهد گروهی ......................65

3-2-4 توزیع پراکندگی ترغیب و ثبات نظام اجتماعی .........66

4-2-4 توزیع پراکندگی شاخص جهت‌دهی به رفتار اجتماعی .......

5-2-4 توزیع پراکندگی شاخص ساختار کار .........68

6-2-4 توزیع پراکندگی شاخص مسئولیت‌پذیری ...............69

7-2-4 توزیع پراکندگی شاخص اعطای پاداش‌ها و نظام ترفیع................70

8-2-4 توزیع پراکندگی شاخص ریسک یا خطرپذیری .................71

9-2-4 توزیع پراکندگی شاخص صمیمیت .....................72

10-2-4 توزیع پراکندگی شاخص حمایت کار .................73

11-2-4 توزیع پراکندگی شاخص ضوابط و کنترل کار .......74

12-2-4 توزیع پراکندگی شاخص برخورد یا تعارض .......75

13-2-4 توزیع پراکندگی شاخص هویت سازمانی ........76

14-2-4 توزیع پراکندگی شاخص شناخت اهداف سازمان ..77

15-2-4 توزیع پراکندگی شاخص عملکرد سازمانی ...........78

16-2-4 توزیع پراکندگی شاخص نحوه رهبری و مدیریت .......79

17-2-4 توزیع پراکندگی شاخص قدرت مرجعی ..................80

18-2-4 توزیع پراکندگی شاخص قدرت تخصصی .........81

19-2-4 توزیع پراکندگی شاخص قدرت قانونی ............82

20-2-4 توزیع پراکندگی شاخص قدرت پاداش ............83

21-2-4 توزیع پراکندگی شاخص قدرت قهری .............84

3-4 آزمون فرضیات ............................................85

1-3-4 مقایسه شاخص‌های عوامل فرهنگ سازمانی ........85

2-3-4 مقایسه نوع قدرت موجود در سازمان ...............86

3-3-4 مقایسه شاخص‌های شناخت سازمانی ................86

4-3-4 مقایسه شاخص‌های جو سازمانی .....................88

4-4 مقایسه فرهنگ سازمانی به لحاظ کلیه مؤلفه‌ای مورد مطالعه 90

فصل پنجم: یافته‌ها و پیشنهادات

1-5 بحث و بررسی یافته ..........................92

الف) نتایج توصیف داده‌ها ..................................92

ب) نتایج تحلیل داده‌ها .....................................94

2-5 پیشنهادات ...........................................97

محدودیت‌های تحقیق ...................................101

پیوست :

ضمائم .........................................................................

 

قسمتی از متن اصلی تحقیق و پژوهش

1-2- مقدمه

سالهاست که محققان و صاحب نظران در پی شناخت و شنا سایی یک متغیر سیستمی در سازمان بنام فرهنگ سازمانی می باشند. این متغیر به طور حتم در سازمان وجود دارد ولی آن را به راحتی نمی‌توان تعریف نمود. اما افراد برای معرفی سازمان از عبارات و اصطلاحات و کلمه‌های مشابه استفاده می‌کنند ما این متغیر مهم و اساسی را فرهنگ سازمانی می‌نامیم. همان‌گونه که افراد دارای شخصیتهای متفاوت می باشند سازمان ها هم همانند انسان دارای ویژگی‌هایی است.

که این ویژگی‌ها می‌توانند به صورت صمیمی، خلاق، نوآور یا محافظه کار باشند براساس همین ویژگی می‌توان نگرش‌ها و رفتارهای کسانی را که درون این سازمانها هستند، پیش بینی نمود. (رابینز، 1380، ص371)

به بیان دیگر سازمان ها هم فرهنگ‌هایی دارند که بر نوع رفتار اعضاء اثر می‌گذارد و یا نوع رفتار آنان را تعیین می‌نماید. اگر چه موضوع فرهنگ و نقش آن در هدایت جوامع از دیر باز مورد توجه جامعه‌شناسان قرار داشته اما موضوع فرهنگ سازمانی دیدگاهی جدید در عرصه دانش مدیریت است. تحقیق دانشمندان و صاحب نظران روی دلایل شکست و موفقیت سازمان‌ها در طی دهه‌های گذشته بیانگر نقش عوامل غیر مادی و معنوی در موفقیت این سازمان‌ها بوده است شرکت‌های آی. بی. ام. سیرز، جنرال موتورز برای حل مسأله‌ها و مشکلات خود کوشیده‌اند تا فرهنگ حاکم بر سازمان را تغییر دهند و بدین وسیله موفقیت شرکت را تضمین نمایند. (دفت، 1378ص 393)

در این فصل برای شناخت فرهنگ سازمانی به بررسی ادبیات موضوع می‌پردازیم.

2-2 مفاهیم فرهنگ و فرهنگ سازمانی:

فرهنگ‌culture)) به معنای ارزش ها، هنجارها، سنتها، آداب و رسوم که این ویژگی‌ها در جوامع انسانی متفاوت است. ما با فرهنگ به دنیا نمی‌آییم، بلکه در اجتماعی به دنیا می آییم که خود فرهنگش را به ما می‌آموزد. ما فرهنگ را از کسان دیگری که در اطراف ما یا در محیط هستند، یاد می‌گیریم. در واقع فرهنگ اکتسابی است و به وجوه مشترک انجام کار در یک جامعه خاص دلالت دارد. این وجوه عواملی چون نحوه تغذیه افراد، پوشش، احترام به یکدیگر و تربیت فرزند را در بر می‌گیرد. ترکیب این عوامل باعث می‌شود که مثلاً فرهنگ کانادا و پاکستان متمایز از انگلستان و الجزایر باشد.

هر چند استعمال فرهنگ در متون علمی جامعه شناسی و انسان شناسی امروز از وسعت و گستردگی بسیاری برخودار است، اما معانی جدید فرهنگ ( culture )با معانی پیشین آن ارتباط چندانی ندارد . واژه فرهنگ ریشه لاتین دارد و به معنای کشت و کار یا پرورش است و هنوز در اصطلاحات کشاورزی (Agriculture) و باغداری به همان معنا به کار می رود. در زبان‌های رومانیایی و انگلیسی تا دیر زمانی واژه تمدن(civilizations) را به جای فرهنگ به کار می‌بردند و از آن، معنای پرورش، بهسازی، تهذیب، پیشرفت اجتماعی استنباط می کردند از نیمه قرن هجدهم، فرهنگ در مفهوم جدید آن به کار می رود.

نخستین تعریف جامع و علمی از فرهنگ را ادوارد بارنت تیلور در سال 1871م ارائه نمود. او در تعریف انسان شناختی خود از فرهنگ می نویسد:«فرهنگ یا تمدن در معنای وسیع قوم نگاریش عبارت است از کلیت در هم بافته‌ای شامل دانش، هنر، اخلاق، قانون، آداب و رسوم و هرگونه قابلیتها و عاداتی که به وسیله انسان به عنوان عضوی از جامعه کسب شده است. ( شریف زاده، 1377، ص11)

صاحب نظران رشته مدیریت در این مورد اتفاق نظر دارند که مقصود از فرهنگ سازمانی سیستمی از استنباط مشترک است که اعضاء نسبت به یک سازمان دارند و همین ویژگی موجب تفکیک دو سازمان از یکدیگر می شود یک سیستم که اعضای آن دارای استنباط مشترک از آن هستند، از مجموعه‌ای ویژگی‌های اصلی تشکیل شده است که سازمان به آن‌ها ارج می‌نهد و برای آنها ارزش قائل است. فرهنگ سازمانی یک واژه توصیفی است.

در تحقیقاتی که روی فرهنگ سازمانی انجام شده، محققان کوشیده‌اند، دریابند که افراد از چه زاویه‌ای به سازمان خود نگاه می کنند: آیا هدفها و عملکرد های مورد انتظار روشن و مشخص هستند؟ آیا سازمان به خلاقیت و نوع‌آوری ارج می نهد و به آن پاداش متناسب می‌دهد؟ و آیا پدیده تعارض را سرکوب می‌کند؟

برعکس به هنگام سنجش رضایت شغلی سعی می شود تا واکنش فرد نسبت به محیط سازمانی سنجیده شود و به نوع احساساتی مربوط می‌شود که افراد نسبت به انتظارات سازمان، شیوه‌های پرداخت پاداش، روش های دست یازیدن به پدیده تعارض و از این قبیل چیزها دارند. اگر چه این دو پدیده وجوه مشترکی دارند، ولی باید همواره به یاد داشت که عبارت فرهنگ سازمانی یک واژه توصیفی است، در حالی که در مورد رضایت شغلی مساله ارزیابی مطرح است.( رابینز، 1380، صفحات372- 373 )

 

فهرست منابع تحقیق و پژوهش

1- ایران‌زاده، سلیمان «مدیریت فرهنگ سازمانی» (تبریز، چاپ اول، 1377)

2- الوانی، سید مهدی «آیینها و رسوم سازمانی، طریقی در شناخت فرهنگ سازمانی» (مدیریت و توسعه، شماره 1، تابستان 1378).

3- ایران‌زاده، سلیمان «تأثیر فرهنگ سازمانی بر فرایندهای مدیریت» (اطلاعات سیاسی – اقتصادی، شماره 148-147، آذرماه 1378).

4- استیفن، پی‌رابینز «رفتار سازمانی»، مترجم، علی پارسائیان و سید محمد اعرابی، (تهران، دفتر پژوهش‌های فرهنگی، چاپ چهارم، 1380).

5- الفقیه، مهدی «بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی» (پایان‌نامه کارشناسی ارشد مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت، 1382).

6- جان‌آر، شرمرهورن، جمیزجی، وهانت، ریچاردان، ازبورن، «مدیریت رفتار سازمانی» ترجمه مهدی ایران‌نژاد پاریزی، محمد علی بابایی زکلیکی، محمدعلی سبحان‌اللهی، چاپ دوم، (مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت، شهریور 1379).

7- ریچارد، ال‌. دفت «مبانی تئوری و طراحی سازمان» مترجم، علی پارسائیان و سید محمد اعرابی، (تهران، دفتر پژوهش‌های فرهنگی، چاپ اول، 1378).

8- زارعی متین، حسن «مدیریت فرهنگ سازمانی»، زمینه، (شماره 51، 52، مهر و آبال 1374).

9- سیدجوادین، سیدرضا «مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان» (تهران، نشر نگاه دانش، چاپ اول، 1375).

10- ساعتچی، محمود «روان‌شناسی کاربردی برای مدیران» (تهران، مؤسسه نشر ویرایش، چاپ چهارم، 1377).

11- ساعتچی، محمود «روان شناسی بهره‌وری» (تهران، مؤسسه نشر ویرایش، چاپ دوم، 1376).

12- شریف‌زاده، فتاح، کاظمی، مهدی، «مدیریت و فرهنگ سازمانی» (تهران، نشر قومس، چاپ اول، 1377).

13- صدفی، ذبیح‌اله، بابائی، سکینه «تکنیک‌های خاص تحقیق» (تهران).

14- طوسی، محمدعلی «فرهنگ سازمانی» (تهران، مرکز آموزش مدیریت دولتی، چاپ اول، 1376).

15- عطافر، علی «فرهنگ سازمانی و نحوه ایجاد و تحول در آن» (مقاله ارائه شده به سمینار فرهنگ کار، اصفهان، 1377).

16- فراهانی، تقی «بررسی فرهنگ‌های مختلف در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان» (پایان نامه کارشناسی ارشد مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت، 1379).

17- ممی‌زاده، جعفر «توسعه سازمان» (تهران، انتشارات روایت، چاپ اول، 1375).

18- مقیمی، سید محمد «سازمان و مدیریت رویکردی پژوهشی» (تهران، نشر ترمه، چاپ اول، 1377).


مبلغ قابل پرداخت 21,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

پاورپوینت ISO9001-2015 به زبان فارسی

پاورپوینت ISO9001-2015 به زبان فارسی

پاورپوینت ISO9001-2015 به زبان فارسی بر اساس آخرین ویرایش استاندارد سیستم مدیریت کیفیت 2015 فهرست محتویات کلیات اصول مدیریت کیفیت چرخه طرح – اجرا – بررسی – اقدام تفکر مبتنی بر ریسک ارتباط با سایر استانداردهای سیستم مدیریت سیستمهای مدیریت کیفیت ...

پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته

پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته دکتر سرلک و فراتی 10 فایل پاورپوینت برای هر فصل جداگانه مناسب اساتید و ارائه و کنفرانس دانشجویان ...

دانلود خلاصه کتاب مدیریت زنجیره ی تامین + تست

دانلود خلاصه کتاب مدیریت زنجیره ی تامین + تست

دانلود خلاصه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره ی تامین +pdf خلاصه کامل کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره ی تامین تالیف احمد جعفرنژاد، علی مروتی شریف آبادی ،اسدیان اردکانی به همراه نمونه سولات تستی امتحانی+ کلید موسسه کتاب مهربان نشر ****** ...

خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته +pdf

خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته +pdf

دانلود خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته +pdf نوشته رضا رسولی - علی صالحی خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته مناسب برای مرور سریع و شرکت در آزمون نکات مهم ، کلیدی و امتحانی ****** خلاصه+جامع + کامل + کاربردی ****** توضیح ...

بررسی کارکردهای گردشگری درمانی در ایران

بررسی کارکردهای گردشگری درمانی در ایران

نوع فایل:PDF تعداد صفحات :11 سال انتشار : 1394 نویسنده فاطمه غنی پور - عضو هیات علمی جهاددانشگاهی استان مرکزی فرشته محسنی - مسئول فنی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی جراح و فوق تخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی چکیده با توجه به شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران ...

سئوالات کلیدی کتاب مدیریت بازاریابی

سئوالات کلیدی کتاب مدیریت بازاریابی

نوع فایل:PDF تعداد صفحات : سال انتشار : 1395 چکیده مجموعه پیش رو سئوالات کلیدی کتاب مدیریت بازاریابی جهانی(نویسنده: ماساکی کوتابه؛ترجمه:دکتر حسین نوروزی) می باشد که همراه با پاسخ های تشریحی است واژگان کلیدی ...

بازاریابی و برندسازی در کشورهای اسلامی؛ چالش ها

بازاریابی و برندسازی در کشورهای اسلامی؛ چالش ها

نوع فایل:PDF تعداد صفحات:17 سال انتشار:1395 چکیده دراین مقاله پس از ارائه مفاهیم مقدماتی، ظرفیت ها وچالش های برندسازی وبازاریابی درکشورهای اسلامی مورد بررسی قرار می گیرد. هدف اصلی این مقاله توصیف و توضیح چالش های موجود برندسازی و بازاریابی درکشورهای اسلامی و بیان ظرفیت های ...

نمونه طرح توجیهی ( کارآفرینی و راه اندازی )

نمونه طرح توجیهی ( کارآفرینی و راه اندازی )

دوست من سلام.شاید برای اولین بار است که طرح ایجاد یک مجموعه-کلنیک تخصصی خوردو- ( طرح توجیهی راه اندازی تعمیرگاه چند منظوره خودرو) به صورت علمی و برپایه برنامه ریزی دقیق ارائه می گردد.اگر شما هم به دنبال راه اندازی مجموعه ای هستید که در آن خدمات فنی خودرو نظیر، تعمیر موتور، ...

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده فرمت فایل: pptx تعداد اسلاید ها: 217 این فایل شامل موارد زیر است: عنوان فصل اول کلیات رفتار مصرف کننده اهداف فصل اول مقدمه رویکردهای مصرف کننده و بازاریاب تاثير مصرف کنندگان بر استراتژی بازاريابی بخش بندی بازار تمرین کلاسی اثر ...

دانلود مقاله بررسی تطبیقی نظام اداری ایران و

دانلود مقاله بررسی تطبیقی نظام اداری ایران و

بررسی تطبیقی نظام اداری ایران و مقایسه آن با استرالیا فرمت فایل: docx تعداد صفحات: مقدمه: اصولا- مقايسه وتطبيق جايگاهي محوري درانديشة بشري دارد و هستة روش شناختي روش علمي نيز هست. بررسي ها نشان مي دهدكه پژوهشگران شرقي وغربي ازديربازمقايسه را روش اساسي ...

بررسی شاخصهای دوسو توانی برای توسعه سیستم در

بررسی شاخصهای دوسو توانی برای توسعه سیستم در

چکیده: پژوهش در زمینه اکتشاف و بهرهبرداری در حال گسترش است ولی هنوز در مورد درک پیشبینی ها و پیامدهای این دو فعالیت ابهاماتی وجود دارد. توانایی سازمان در برارگیری همزمان اکتشافات و بهرهبرداری، دوسوتوانی نامیده می شود. دو سوتوانی ((همزمانی اکتشاوف و بهرهبرداری)) به عنوان یکی ...

بررسی ظرفیت های میراث فرهنگی نا ملموس قوم

بررسی ظرفیت های میراث فرهنگی نا ملموس قوم

نوع فایل:Word قابل ویرایش تعداد صفحات :17 سال انتشار : 1395 چکیده صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهم ترین راهکارهای توسعه پایدار در مقیاس شهری و روستایی مورد توجه است.در کنار میراث فرهنگی که زمینه رونق گردشگری فرهنگی را پدید می آورد توجه به ظرفیت های میراث نا ملموس فرهنگی در سالهای ...

تلاشهای بازاریابی رسانه های اجتماعی برندهای

تلاشهای بازاریابی رسانه های اجتماعی برندهای

چکیده شواهد اندکی در زمینه چگونگی تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی در راستای ایجاد ارش برند و رفتار مصرف کنندگان نسبت به یک برند وجود دارد.این تحقیق با استفاده از تجزیه و تحلیل برندهای پیشگام بخش کالاهای لوکس رابطه این دو را توضیح دادند.)باربری.دیور.هرمس.گوچی و ...

دانلود پروژه بررسی میزان تاٌثیردوره های آموزشی

دانلود پروژه بررسی میزان تاٌثیردوره های آموزشی

پروژه بررسی میزان تاثیر دوره های آموزشی ضمن خدمت در تحقق اهداف فردی و سازمانی در سازمان تعاونی روستایی استان خوزستان پژوهش کامل در زمینه مدیریت می باشد و در 4 فصل تنظیم شده است. شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید. پروژه بصورت فایل قابل ویرایش ...

آموزش تصویری صفر تا صد موتور سواری

آموزش تصویری صفر تا صد موتور سواری

با اسقبال بی نظیر شما از این پکیج و درخواست مکرر شما برای کاهش قیمت ما بر آن شدیم تا تخفیف30%برای شما عزیزان اعمال کنیم آموزش موتور سواری به صورت کامل به زبان فارسی آموزش اصولی موتور سواری آموزش تصویری انجام انواع حرکات مارپیچی با موتور آموزش تصویری دور زدن با موتور و ...

دانلود پاورپوینت زنجیره تامین چابک در 20 اسلاید

دانلود پاورپوینت زنجیره تامین چابک در 20 اسلاید

در این پروژه پاورپوینت زنجیره تامین چابک در 20 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش به طور جامع و کامل همراه با شکل و تصاویر و فلوچارت و جدول طبق موارد زیر ارایه شده است: 1- مقدمه 2- تاریخچه 3- تعاریف 4- اجزا زنججیره 5- مزایا و معایب 6- بهره جویی 7- IT و ...

پاورپوینت 35 صفحه ای تولید ناب(به همراه لینک

پاورپوینت 35 صفحه ای تولید ناب(به همراه لینک

پاورپوینت 35 صفحه ای تولید ناب(به همراه لینک رایگان بازدید) http://uploadboy.me/2lmrpje0nbfd/tolide naab ax.zip.html ...

دانلود فایل صوتی کارگاه «نوآوری و کارآفرینی

دانلود فایل صوتی کارگاه «نوآوری و کارآفرینی

دانلود فایل صوتی کارگاه «نوآوری و کارآفرینی اجتماعی در تربیت اقتصادی» استاد دکتر مهدی طغیانی در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام قالب فایل صوتی با فرمت MP3 با کیفیت متوسط در حجم ۲۲ مگابایت و زمان ۹۸ دقیقه مرکز نوآوری و کارآفرینی اجتماعی دانشگاه امام صادقعلیه السلام در ...

خلاصه کتاب نظریه های ارتباطات سازمانی دکتر علی

خلاصه کتاب نظریه های ارتباطات سازمانی دکتر علی اکبر فرهنگی به تعداد 61 صفحه عکس از جزوه دست نویس شده دانشجو مناسب جمع بندی و مرور سریع ایام امتحانات ...

خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشناک هاوالدار

خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشناک هاوالدار

دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی +pdf خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی نوشته کریشناک هاوالدار دانلود این فایل با تخفیف ویژه از اینجا معرفی اجمالی: دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی نوشته کریشناک هاوالدار این فایل در فرمت پی دی اف ،خلاصه ...

پاورپوینت کتاب نظریه های برنامه درسی دکتر مهر

پاورپوینت کتاب نظریه های برنامه درسی دکتر مهر محمدی به تعداد 162 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان و همچنین منبع مناسب برای مرور سریع و جمع بندی ایام امتحانات شامل فهرست زیر می باشد. مقدمه ( دیدگاه برنامه درسی چیست ) دیدگاه رفتاری دیدگاه ...

فایل ورد نظامنامه کیفیت شرکت بازرسی بر مبنای

فایل ورد نظامنامه کیفیت شرکت بازرسی بر مبنای

فایل ورد نظامنامه کیفیت شرکت بازرسی بر مبنای استاندارد2012-17020 این فایل شامل تشریح بندهای استاندارد و نحوه برآورده کردن الزامات در قالب نظامنامه کیفیت می باشد ...

استراتژی کسب‌وکار – کتابخانه موفقیت برایان

استراتژی کسب‌وکار – کتابخانه موفقیت برایان

کتاب الکترونیکی: استراتژی کسب‌وکار – کتابخانه موفقیت برایان تریسی جدیدترین کتاب ۲۰۱۵ برایان تریسی به زبان فارسیاستراتژی کسب‌وکار در این کتاب به مطالب زیر پرداخته می‌شود: • استراتژی حمله • روش بازگشت از آینده • ۵ مرحله تدوین و اجرای استراتژی • استفاده از ...

دانلود کتاب آداب و فرهنگ سفر - طاهره شالچیان-

دانلود کتاب آداب و فرهنگ سفر - طاهره شالچیان-

دانلود کتاب آداب و فرهنگ سفر تالیف دکتر طاهره شالچیان منبع رشته مدیریت جهانگردی پیام نور شامل 211 صفحه در قالب فایل pdf ...

دانلود کتاب روش تحقیق در مدیریت - تالیف علی اکبر

دانلود کتاب روش تحقیق در مدیریت - تالیف علی اکبر

دانلود کتاب روش تحقیق در مدیریت تالیف علی اکبر احمدی ،علی صالحی و محمدرضا فریدی منبع رشته مدیریت پیام نور شامل 389 صفحه در قالب فایل pdf ...

خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی

خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی

دانلود خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی+pdfنوشته‎ جمشید سالاررشته‎ی مدیریت اجرایی خلاصه‌ی کتاب تحقیقات بازاریابی جمشید سالار مناسب برای مرور سریع و شرکت در آزمون شامل نکات مهم ، کلیدی و امتحانی ****** خلاصه+جامع + کامل + ...

خلاصه برنامه ریزی استراتژیک

خلاصه برنامه ریزی استراتژیک

دانلود خلاصه مباحث برنامه ریزی استراتژیک پاورپوینت کتاب برنامه ریزی استراتژیک مناسب برای مرور سریع، تدریس و ارائه در کلاس شامل نکات مهم ، کلیدی و امتحانی براساس کتاب برنامه ریزی استراتژیک محمدرضا ملکی، سیدجمال الدین طبیبی ...

دانولد جزوه خلاصه کتاب روانشناسی کار دکتر

دانولد جزوه خلاصه کتاب روانشناسی کار دکتر

فایل خلاصه کتاب روانشناسی کار دکتر محمود ساعتچی که به دو صورت pdf و پاورپوینت گردآوری شده است. این کتاب از منابع آزمون استخدامی و کنکور کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی می باشد. قیمت خلاصه کتاب روانشناسی کار دکتر ساعتچی فقط 1000تومان می باشد که با پرداخت این مبلغ هر دو فایل آن ...

دانلود پاورپوینت ادهوکراسی یا سازمان موقت+مقاله

دانلود پاورپوینت ادهوکراسی یا سازمان موقت+مقاله

این تحقیق بصورت PowerPoint و با موضوع ادهوکراسی یا سازمان موقت+مقاله Word می باشد. برای رشته مدیریت مناسب است و در 10 اسلاید کامل می باشد.به همراه پاورپوینت مقاله 11 برگی بصورت Word دریافت خواهید کرد در ادامه سر تیتر های تحقیق آمده است . این پاورپوینت را می توانید بصورت کامل و آماده تحویل ...

مقاله شماره 1: تکامل منطق چیرگی خدمات (S-D logic)

مقاله شماره 1: تکامل منطق چیرگی خدمات (S-D logic)

این جانب شاهین پریخانی (مولف کتاب استراتژی بازاریابی هنر، انتشارات سیته سال 1395) در زمینه خدمات سالیان زیادی است که مطالعات زیادی را داشته ام از این رو در نظر دارم تا مطالعات خود را در قالب مقالات مختلف در خدمت علاقه مندان به بازاریابی مخصوصا خدمات قرار دهم. از این رو مقاله ...


مطالب تصادفی

  • پروپوزال وروش تحقیق سيستم ارزيابي عملكرد كاركنان
  • پروپوزال وروش تحقیق كنترل موجودي در انبار
  • پروپوزال و روش تحقیق فرهنگ سازمانی
  • پروپوزال وروش تحقیق قیمت تمام شده
  • پروپوزال و روش تحقیق  Just In Time

محصولات این فروشگاه شامل : مقالات مدیریتی ، مستندات استانداردها ،پرسش نامه ها ،پروپوزال ها ،مستندات مدل های تعالی ،ادبیات و تاریخچه تحقیق ،مستنداتت تکنیک های مدیریتی وپاورپوینت های آموزشی می باشد .