تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه مستندات مدیریت ، کیفیت و تعالی

محصولات این فروشگاه شامل : مقالات مدیریتی ، مستندات استانداردها ،پرسش نامه ها ،پروپوزال ها ،مستندات مدل های تعالی ،ادبیات و تاریخچه تحقیق ،مستنداتت تکنیک های مدیریتی وپاورپوینت های آموزشی می باشد .


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 32
  • بازدید کل : 48709

پایان نامه فرهنگ سازمانی


پایان نامه فرهنگ سازمانی

بررسی فرهنگ سازمانی حاکم و شناسایی و شناخت ویژگی‌های اصلی آن - تحقیق و پژوهش مدیریت توسعه منابع انسانی

فرمت فایل اصلی پایان نامه : doc

حجم فایل : 184 KB

تعداد کل صفحات : 106 صفحه

این تحقیق و پژوهش جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد. فروشگاه ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده از منابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده است.

 

 

چکیده تحقیق و پژوهش

با بررسي روند تدريجي و تكاملي مديريت امور كاركنان و اداره انساني در دهه‌هاي 1970و1980م به نگرشي برخورد مي‌نمائيم كه مقوله فرهنگ را به عنوان عنصر اصلي در مباحث مديريت منابع انساني مطرح نمودند.

توجه به فرهنگ سازمانی به طور نسبي توسط متخصصان رفتار سازماني مطرح شد، اما بستر اصلي آنرا بايد در مطالعات تجربي سازمان يافت.

يكي از اين نوع كارها، ارائه كتاب هنر مديريت ژاپني توسط پاسكال و آتوس مي‌باشد. اين مطالعه به راز موفقيت ژاپني‌ها بر مبناي خلق فرهنگ سازماني قدرتمند كه بين كاركنان، مديران، و كاركنان به تعامل تأكيد داشته و ناشي از علايق مشترك در كسب كمال سازماني مي‌باشد، اشاره دارد.

مطالعه ديگر كتاب در جستجوي كمال «پيترز و واترمن» مي باشد. آنان به اين نتيجه رسيدند كه رهبر نه تنها جنبه هاي ملموس و منطقي سازمان نظير ساختار و فن‌آوري را ايجاد مي‌كند بلكه بايد خالق ايدئولوژي‌ها، عقايد، زبان، مراسم و شعائر باشد (سيد جوادين، 1381، ص60-61). اهميت فرهنگ تابد آنجاست كه عنوان مي‌كنند موفقيت هر عمل و رفتاري در سازمان بسته به همسويي آن با هنجارهاي فرهنگي دارد، در غير اينصورت محكوم به شكست است، در صورت عدم تطابق و سستي فرهنگ بايستي به تغيير ارزش‌هاي آن همت گمارد. (ممي‌زاده، 1375، ص74)

اين تحقيق بر آن است كه با بررسي فرهنگ سازماني حاكم و شناسايي و شناخت ويژگي هاي اصلي آن توجه مديران را به بخش مهمي از سازمان كه شامل جنبه هاي غيررسمي سازمان مي‌باشدجلب نمايد تا در برنامه ريزي ها و اداره موثر و كاراي سازمان از اين عنصر مهم و حياتي غفلت نشود.

 

فهرست تحقیق و پژوهش

فهرست مطالب

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده ..........................................................................

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه ............................................................. 2

2-1 عنوان تحقیق ...................................................................... 3

3-1 بیان مسئله تحقیق .......................................................... 3

4-1 اهمیت و ضرورت تحقیق..................................................... 4

5-1 اهداف تحقیق ................................................................. 5

6-1 سؤالات تحقیق................................................................ 6

7-1 متغیرهای عملیاتی تحقیق .................................................... 7

8-1 تعریف عملیاتی واژه‌ها و مفاهیم........................................... 9

9-1 قلمرو تحقیق ................................................................ 10

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق

1-2 مقدمه......................................................... 12

2-2 مفاهیم فرهنگ و فرهنگ سازمانی ...................................... 13

3-2 عناصر و مؤلفه‌های فرهنگ سازمانی.................................... 15

4-2 نحوه شکل‌گیری فرهنگ‌ها .............................................. 16

1-4-2 بنیان‌گذاران سازمان ................................................. 17

5-2 ابعاد معروف فرهنگ ..................................................... 17

6-2 عناصر اساسی فرهنگ سازمانی........................................ 19

7-2 راه‌های شناسایی فرهنگ سازمانی ................................... 21

8-2 تکوین فرهنگ سازمانی ............................................... 23

9-2 انواع فرهنگ سازمانی (تقسیم‌بندی‌های رایج فرهنگ سازمانی ) 24

1-9-2 فرهنگ حاکم و خرده فرهنگ.................................... 24

2-9-2 فرهنگ قوی و ضعیف ............................................ 26

3-9-2 فرهنگ‌های مثبت و منفی....................................... 27

10-2 استراتژی و فرهنگ .............................................. 30

1-10-2 فرهنگ انعطاف‌پذیری....................................... 31

2-10-2 فرهنگ مأموریتی ............................................ 32

3-10-2 فرهنگ مشارکتی ............................................ 32

4-10-2 فرهنگ بوروکراتیک ........................................ 33

11-2 الگوهای اساسی تشریح فرهنگ سازمانی .................... 34

1-11-2 مدل پارسونز ................................................ 34

2-12-2 چارچوب اوشی .............................................. 34

3-13-2 شیوه پیترز و واترمن ..................................... 35

14-2مدیریت فرهنگ سازمان .................................... 35

15-2 تأثیر فرهنگ بر عملکرد و اثربخشی سازمان ............. 38

16-2 رابطه فرهنگ سازمانی با توانایی‌های مدیریت .......... 39

17-2 تأثیر فرهنگ بر ساختار سازمانی ......................... 40

18-2 تأثیر فرهنگ سازمانی بر وظایف مدیریت .............. 41

19-2 فرهنگ سازمانی و توسعه سازمانی OD .............. 43

20-2 خلاصه‌ای از تحقیق مشابه انجام شده در ارتباط تقریباً نزدیک با موضوع 43

فصل سوم: طرح تحقیق

1-3 مقدمه ...................................... 46

2-3 نوع روش تحقیق ......................................... 46

3-3 جامعه آماری .............................................. 46

4-3 حجم نمونه آماری ....................................... 47

5-3 چگونگی تدوین پرسش‌نامه .......................... 47

6-3 روائی و پایائی پرسش‌نامه .......................... 50

1-6-3 روائی .............................................. 50

2-6-3 پایائی .............................................. 50

1-2-6-3 پایائی سوالات مربوط به سنجش شاخص فرهنگ سازمانی 50

2-2-6-3 پایائی سوالات مربوط به سنجش جو سازمانی..... 51

3-2-6-3 پایائی سوالات مربوط به سنجش آزمون شناخت سازمانی........... 52

4-2-6-3 پایائی سوالات مربوط به سنجش آزمون سنجش قدرت مدیران ............53

7-3 شیوه جمع‌آوری اطلاعات............................................. 54

8- 3 روش تجزیه و تحلیل داده ‌ها........................... 54

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

1-4 تجزیه و تحلیل توصیفی اطلاعات پرسش‌نامه ........... 56

1-1-4 توزیع فراوانی جنسیت کارکنان مورد مطالعه .............. 56

2-1-4 توزیع فراوانی تحصیلات کارکنان مورد مطالعه.......... 57

3-1-4 توزیع فراوانی رشته تحصیلی کارکنان مورد مطالعه58

4-1-4 توزیع فراوانی پست سازمانی کارکنان مورد مطالعه. 59

5-1-4 توزیع فراوانی نوع بخش شغلی کارکنان مورد مطالعه.60

6-1-4 توزیع فراوانی وضعیت استخدام کارکنان مورد مطالعه ...61

7-1-4 توزیع فراوانی رده سنی کارکنان مورد مطالعه................62

8-1-4 توزیع فراوانی سابقه خدمت کارکنان مورد مطالعه..........63

2-4 تجزیه و تحلیل استنباطی پرسشنامه ..................64

1-2-4 توزیع پراکندگی هویت سازمانی.................64

2-2-4 توزیع پراکندگی تعهد گروهی ......................65

3-2-4 توزیع پراکندگی ترغیب و ثبات نظام اجتماعی .........66

4-2-4 توزیع پراکندگی شاخص جهت‌دهی به رفتار اجتماعی .......

5-2-4 توزیع پراکندگی شاخص ساختار کار .........68

6-2-4 توزیع پراکندگی شاخص مسئولیت‌پذیری ...............69

7-2-4 توزیع پراکندگی شاخص اعطای پاداش‌ها و نظام ترفیع................70

8-2-4 توزیع پراکندگی شاخص ریسک یا خطرپذیری .................71

9-2-4 توزیع پراکندگی شاخص صمیمیت .....................72

10-2-4 توزیع پراکندگی شاخص حمایت کار .................73

11-2-4 توزیع پراکندگی شاخص ضوابط و کنترل کار .......74

12-2-4 توزیع پراکندگی شاخص برخورد یا تعارض .......75

13-2-4 توزیع پراکندگی شاخص هویت سازمانی ........76

14-2-4 توزیع پراکندگی شاخص شناخت اهداف سازمان ..77

15-2-4 توزیع پراکندگی شاخص عملکرد سازمانی ...........78

16-2-4 توزیع پراکندگی شاخص نحوه رهبری و مدیریت .......79

17-2-4 توزیع پراکندگی شاخص قدرت مرجعی ..................80

18-2-4 توزیع پراکندگی شاخص قدرت تخصصی .........81

19-2-4 توزیع پراکندگی شاخص قدرت قانونی ............82

20-2-4 توزیع پراکندگی شاخص قدرت پاداش ............83

21-2-4 توزیع پراکندگی شاخص قدرت قهری .............84

3-4 آزمون فرضیات ............................................85

1-3-4 مقایسه شاخص‌های عوامل فرهنگ سازمانی ........85

2-3-4 مقایسه نوع قدرت موجود در سازمان ...............86

3-3-4 مقایسه شاخص‌های شناخت سازمانی ................86

4-3-4 مقایسه شاخص‌های جو سازمانی .....................88

4-4 مقایسه فرهنگ سازمانی به لحاظ کلیه مؤلفه‌ای مورد مطالعه 90

فصل پنجم: یافته‌ها و پیشنهادات

1-5 بحث و بررسی یافته ..........................92

الف) نتایج توصیف داده‌ها ..................................92

ب) نتایج تحلیل داده‌ها .....................................94

2-5 پیشنهادات ...........................................97

محدودیت‌های تحقیق ...................................101

پیوست :

ضمائم .........................................................................

 

قسمتی از متن اصلی تحقیق و پژوهش

1-2- مقدمه

سالهاست که محققان و صاحب نظران در پی شناخت و شنا سایی یک متغیر سیستمی در سازمان بنام فرهنگ سازمانی می باشند. این متغیر به طور حتم در سازمان وجود دارد ولی آن را به راحتی نمی‌توان تعریف نمود. اما افراد برای معرفی سازمان از عبارات و اصطلاحات و کلمه‌های مشابه استفاده می‌کنند ما این متغیر مهم و اساسی را فرهنگ سازمانی می‌نامیم. همان‌گونه که افراد دارای شخصیتهای متفاوت می باشند سازمان ها هم همانند انسان دارای ویژگی‌هایی است.

که این ویژگی‌ها می‌توانند به صورت صمیمی، خلاق، نوآور یا محافظه کار باشند براساس همین ویژگی می‌توان نگرش‌ها و رفتارهای کسانی را که درون این سازمانها هستند، پیش بینی نمود. (رابینز، 1380، ص371)

به بیان دیگر سازمان ها هم فرهنگ‌هایی دارند که بر نوع رفتار اعضاء اثر می‌گذارد و یا نوع رفتار آنان را تعیین می‌نماید. اگر چه موضوع فرهنگ و نقش آن در هدایت جوامع از دیر باز مورد توجه جامعه‌شناسان قرار داشته اما موضوع فرهنگ سازمانی دیدگاهی جدید در عرصه دانش مدیریت است. تحقیق دانشمندان و صاحب نظران روی دلایل شکست و موفقیت سازمان‌ها در طی دهه‌های گذشته بیانگر نقش عوامل غیر مادی و معنوی در موفقیت این سازمان‌ها بوده است شرکت‌های آی. بی. ام. سیرز، جنرال موتورز برای حل مسأله‌ها و مشکلات خود کوشیده‌اند تا فرهنگ حاکم بر سازمان را تغییر دهند و بدین وسیله موفقیت شرکت را تضمین نمایند. (دفت، 1378ص 393)

در این فصل برای شناخت فرهنگ سازمانی به بررسی ادبیات موضوع می‌پردازیم.

2-2 مفاهیم فرهنگ و فرهنگ سازمانی:

فرهنگ‌culture)) به معنای ارزش ها، هنجارها، سنتها، آداب و رسوم که این ویژگی‌ها در جوامع انسانی متفاوت است. ما با فرهنگ به دنیا نمی‌آییم، بلکه در اجتماعی به دنیا می آییم که خود فرهنگش را به ما می‌آموزد. ما فرهنگ را از کسان دیگری که در اطراف ما یا در محیط هستند، یاد می‌گیریم. در واقع فرهنگ اکتسابی است و به وجوه مشترک انجام کار در یک جامعه خاص دلالت دارد. این وجوه عواملی چون نحوه تغذیه افراد، پوشش، احترام به یکدیگر و تربیت فرزند را در بر می‌گیرد. ترکیب این عوامل باعث می‌شود که مثلاً فرهنگ کانادا و پاکستان متمایز از انگلستان و الجزایر باشد.

هر چند استعمال فرهنگ در متون علمی جامعه شناسی و انسان شناسی امروز از وسعت و گستردگی بسیاری برخودار است، اما معانی جدید فرهنگ ( culture )با معانی پیشین آن ارتباط چندانی ندارد . واژه فرهنگ ریشه لاتین دارد و به معنای کشت و کار یا پرورش است و هنوز در اصطلاحات کشاورزی (Agriculture) و باغداری به همان معنا به کار می رود. در زبان‌های رومانیایی و انگلیسی تا دیر زمانی واژه تمدن(civilizations) را به جای فرهنگ به کار می‌بردند و از آن، معنای پرورش، بهسازی، تهذیب، پیشرفت اجتماعی استنباط می کردند از نیمه قرن هجدهم، فرهنگ در مفهوم جدید آن به کار می رود.

نخستین تعریف جامع و علمی از فرهنگ را ادوارد بارنت تیلور در سال 1871م ارائه نمود. او در تعریف انسان شناختی خود از فرهنگ می نویسد:«فرهنگ یا تمدن در معنای وسیع قوم نگاریش عبارت است از کلیت در هم بافته‌ای شامل دانش، هنر، اخلاق، قانون، آداب و رسوم و هرگونه قابلیتها و عاداتی که به وسیله انسان به عنوان عضوی از جامعه کسب شده است. ( شریف زاده، 1377، ص11)

صاحب نظران رشته مدیریت در این مورد اتفاق نظر دارند که مقصود از فرهنگ سازمانی سیستمی از استنباط مشترک است که اعضاء نسبت به یک سازمان دارند و همین ویژگی موجب تفکیک دو سازمان از یکدیگر می شود یک سیستم که اعضای آن دارای استنباط مشترک از آن هستند، از مجموعه‌ای ویژگی‌های اصلی تشکیل شده است که سازمان به آن‌ها ارج می‌نهد و برای آنها ارزش قائل است. فرهنگ سازمانی یک واژه توصیفی است.

در تحقیقاتی که روی فرهنگ سازمانی انجام شده، محققان کوشیده‌اند، دریابند که افراد از چه زاویه‌ای به سازمان خود نگاه می کنند: آیا هدفها و عملکرد های مورد انتظار روشن و مشخص هستند؟ آیا سازمان به خلاقیت و نوع‌آوری ارج می نهد و به آن پاداش متناسب می‌دهد؟ و آیا پدیده تعارض را سرکوب می‌کند؟

برعکس به هنگام سنجش رضایت شغلی سعی می شود تا واکنش فرد نسبت به محیط سازمانی سنجیده شود و به نوع احساساتی مربوط می‌شود که افراد نسبت به انتظارات سازمان، شیوه‌های پرداخت پاداش، روش های دست یازیدن به پدیده تعارض و از این قبیل چیزها دارند. اگر چه این دو پدیده وجوه مشترکی دارند، ولی باید همواره به یاد داشت که عبارت فرهنگ سازمانی یک واژه توصیفی است، در حالی که در مورد رضایت شغلی مساله ارزیابی مطرح است.( رابینز، 1380، صفحات372- 373 )

 

فهرست منابع تحقیق و پژوهش

1- ایران‌زاده، سلیمان «مدیریت فرهنگ سازمانی» (تبریز، چاپ اول، 1377)

2- الوانی، سید مهدی «آیینها و رسوم سازمانی، طریقی در شناخت فرهنگ سازمانی» (مدیریت و توسعه، شماره 1، تابستان 1378).

3- ایران‌زاده، سلیمان «تأثیر فرهنگ سازمانی بر فرایندهای مدیریت» (اطلاعات سیاسی – اقتصادی، شماره 148-147، آذرماه 1378).

4- استیفن، پی‌رابینز «رفتار سازمانی»، مترجم، علی پارسائیان و سید محمد اعرابی، (تهران، دفتر پژوهش‌های فرهنگی، چاپ چهارم، 1380).

5- الفقیه، مهدی «بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی» (پایان‌نامه کارشناسی ارشد مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت، 1382).

6- جان‌آر، شرمرهورن، جمیزجی، وهانت، ریچاردان، ازبورن، «مدیریت رفتار سازمانی» ترجمه مهدی ایران‌نژاد پاریزی، محمد علی بابایی زکلیکی، محمدعلی سبحان‌اللهی، چاپ دوم، (مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت، شهریور 1379).

7- ریچارد، ال‌. دفت «مبانی تئوری و طراحی سازمان» مترجم، علی پارسائیان و سید محمد اعرابی، (تهران، دفتر پژوهش‌های فرهنگی، چاپ اول، 1378).

8- زارعی متین، حسن «مدیریت فرهنگ سازمانی»، زمینه، (شماره 51، 52، مهر و آبال 1374).

9- سیدجوادین، سیدرضا «مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان» (تهران، نشر نگاه دانش، چاپ اول، 1375).

10- ساعتچی، محمود «روان‌شناسی کاربردی برای مدیران» (تهران، مؤسسه نشر ویرایش، چاپ چهارم، 1377).

11- ساعتچی، محمود «روان شناسی بهره‌وری» (تهران، مؤسسه نشر ویرایش، چاپ دوم، 1376).

12- شریف‌زاده، فتاح، کاظمی، مهدی، «مدیریت و فرهنگ سازمانی» (تهران، نشر قومس، چاپ اول، 1377).

13- صدفی، ذبیح‌اله، بابائی، سکینه «تکنیک‌های خاص تحقیق» (تهران).

14- طوسی، محمدعلی «فرهنگ سازمانی» (تهران، مرکز آموزش مدیریت دولتی، چاپ اول، 1376).

15- عطافر، علی «فرهنگ سازمانی و نحوه ایجاد و تحول در آن» (مقاله ارائه شده به سمینار فرهنگ کار، اصفهان، 1377).

16- فراهانی، تقی «بررسی فرهنگ‌های مختلف در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان» (پایان نامه کارشناسی ارشد مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت، 1379).

17- ممی‌زاده، جعفر «توسعه سازمان» (تهران، انتشارات روایت، چاپ اول، 1375).

18- مقیمی، سید محمد «سازمان و مدیریت رویکردی پژوهشی» (تهران، نشر ترمه، چاپ اول، 1377).


مبلغ قابل پرداخت 21,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته +pdf

خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته +pdf

دانلود خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته +pdf نوشته رضا رسولی - علی صالحی خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته مناسب برای مرور سریع و شرکت در آزمون نکات مهم ، کلیدی و امتحانی ****** خلاصه+جامع + کامل + کاربردی ****** توضیح ...

دانلود کتاب مدیریت منابع انسانی - رضا رسولی -

دانلود کتاب مدیریت منابع انسانی - رضا رسولی -

دانلود کتاب مدیریت منابع انسانی تالیف دکتر رضا رسولی منبع رشته مدیریت شامل 378 صفحه با فرمت pdf ...

راهنما و حل المسائل کتاب ریاضیات پایه و مقدمات

راهنما و حل المسائل کتاب ریاضیات پایه و مقدمات

راهنما و حل المسائل کتاب ریاضیات پایه و مقدمات آمار 2 بر اساس کتاب شمیسه زاهدی منبع رشته های مدیریت و حسابداری پیام نور شامل 307 صفحه با فرمت pdf شرح روان و مختصر کتابحل مسائل و تمرین های کتابنمونه های طرح شده و حل تشریحی بعلاوه نمونه سوالات ترم های اخیر با ...

دانلود رایگان فیلم های آموزش رانندگی با ماشین

دانلود رایگان فیلم های آموزش رانندگی با ماشین

آموزش رانندگي به زبان فارسي آموزشي كاملا فارسي و صد در صد اورجينال آيا مي خواهيد تمام فوت و فن رانندگي را به طور كامل بدانيد؟ آيا مخواهيد تنها با يكبار امتحان رانندگي قبول شويد؟ آيا چندين بار تست رانندگي داده و قبول نشده ايد؟ بهترين روش آموزش رانندگي در منزل ...

خلاصه کتاب جامعه شناسی توسعه دکتر مصطفی ازکیا

خلاصه کتاب جامعه شناسی توسعه دکتر مصطفی ازکیا

خلاصه کتاب جامعه شناسی توسعه دکتر مصطفی ازکیا در قالب پاورپوینت و ورد:[مطالب ورد نسبت پاورپوینت به شکل مفصل تری جمع اوری شده است] در این کتاب سعی شده که به طور فشرده مفاهیم و اصطلاحاتی چون توسعه، جهان سوم، وابستگی، توسعه نیافتگی، توسعه پایدار و... به بحث گذاشته شود و شکاف ها و ...

متن کامل کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

متن کامل کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده 841 صفحه pdf با کیفیت متوسط می باشد ...

مدیریت گردشگری پویایی در تصمیم گیری مقصد: یک مدل

مدیریت گردشگری پویایی در تصمیم گیری مقصد: یک مدل

نوع فایل:Wod (قابل ویرایش) تعداد صفحات:26 سال انتشار:1394 چکیده مطالعه تصمیم گیری گردشگری معمولا بر انتخاب مقصد تمرکز دارد، که برحسب اطلاعات ورودی در فرایندهای تصمیم گیری منطقی افراد قرار می گیرد. ما مطالعه ایی از تصمیم گیری گردشگری را در جزیره ی جنوبی نیوزلند گزارش کردیم. ...

خلاصه کتاب مدیریت ما(پور عزت)+ تست های تالیفی

خلاصه کتاب مدیریت ما (مدیریت اسلامی در پرتو نهج البلاغه) دکتر علی اصغر پورعزت بنیاد نهج البلاغه بهترین منبع مطالعه مدیریت از دیدگاه اسلام کارشناسی ارشد و دکترای مدیریت +تست های تالیفی 90 صفحه pdf شامل 14 فصل به صورت مجزا دانلود فایل ...

نمونه طرح توجیهی ( کارآفرینی و راه اندازی )یک شرکت

نمونه طرح توجیهی ( کارآفرینی و راه اندازی )یک شرکت

دوست من سلام.همواره یکی از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کار و کارآفرین، تالیف و تنظیم دقیق و کارآمد، طرح های توجیهی یا برنامه های کسب و کار است.متاسفانه در کشورمان مرجعی نیست که به صورت کامل به این امر بپردازد و کسانی هم که در این زمینه خبره هستند خیلی تمایلی به آموزش این مساله ...

قالب پاورپوینت آماده برای دفاع ارشد

قالب پاورپوینت آماده برای دفاع ارشد

پاورپوینت نمونه جهت دفاع از پروژه های کارشناسی ارشد با افکت های زیبا و سبک که به شما امکان الگوگیری برای تهیه پاورپوینت جلسه دفاعتان را می دهد استفاده از این قالب بسیار راحت و زیبا می باشد. شما با استفاده از این فایل دیگر لازم نیست که ساعت ها برای تهییه پاورپوینت جلسه ...

دانلود کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته - تالیف دکتر

دانلود کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته - تالیف دکتر

دانلود کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته تالیف دکتر سید حسین سجادی منبع رشته های مدیریت، حسابداری و علوم اقتصادی شامل 409 صفحه pdf ...

دانلود کتاب مهندسی عوامل انسانی در صنعت و تولید

دانلود کتاب مهندسی عوامل انسانی در صنعت و تولید

دانلود کتاب مهندسی عوامل انسانی در صنعت و تولید (ارگونومی) تالیف مارتین هلاندر و ترجمه علیرضا چوبینه منبع رشته مدیریت شامل 333 صفحه در قالب فایل pdf طبق لیست حذفیات از فصل 1 تا ابتدای فصل 17 مطالع شود. ...

دانلود کاملترین راهنما و ترجمه زبان تخصصی 1 رشته

دانلود کاملترین راهنما و ترجمه زبان تخصصی 1 رشته

دانلود کاملترین راهنما و ترجمه زبان تخصصی 1 رشته مدیریت ترجمه لغات و متن بعلاوه پاسخنامه و حل تمرین های کتاب بر اساس کتاب شهربانو ثمربخش تهرانی منبع مدیریت دولتی و بازرگانی پیام نور شامل 190 صفحه با فرمت pdf درس اول : مدیریت : علم، هنر یا مهارت درس دوم : فرآیند مدیریت : نقش ...

دانلود کتاب سیاستگذاری جهانگردی - مایکل هال،

دانلود کتاب سیاستگذاری جهانگردی - مایکل هال،

دانلود کتاب سیاستگذاری جهانگردی نوشته کالین مایکل هال و جان ام جنکینز ترجمه سید محمد اعرابی و داوود ایزدی منبع رشته مدیریت پیام نور شامل 91 صفحه با فرمت pdf ...

بررسی کارکردهای گردشگری درمانی در ایران

بررسی کارکردهای گردشگری درمانی در ایران

نوع فایل:PDF تعداد صفحات :11 سال انتشار : 1394 نویسنده فاطمه غنی پور - عضو هیات علمی جهاددانشگاهی استان مرکزی فرشته محسنی - مسئول فنی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی جراح و فوق تخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی چکیده با توجه به شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران ...

بررسی عوامل مؤثر بر افزایش بازدید گردشگران خارجی

بررسی عوامل مؤثر بر افزایش بازدید گردشگران خارجی

نوع فایل:PDF تعداد صفحات :11 سال انتشار : 1394 نویسنده سیدعباس یزدانفر - استادیار و عضو هیئت علمی دانشکده معماری و شهرسازی، دانشگاه علم و صنعت ایران، تهران فاطمه ارفع - دانشجوی کارشناسی ارشد مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی مرمت میراث معماری، دانشگاه علم و صنعت ایران، تهران ...

پاورپوینت ISO9001-2015 به زبان فارسی

پاورپوینت ISO9001-2015 به زبان فارسی

پاورپوینت ISO9001-2015 به زبان فارسی بر اساس آخرین ویرایش استاندارد سیستم مدیریت کیفیت 2015 فهرست محتویات کلیات اصول مدیریت کیفیت چرخه طرح – اجرا – بررسی – اقدام تفکر مبتنی بر ریسک ارتباط با سایر استانداردهای سیستم مدیریت سیستمهای مدیریت کیفیت ...

راهنما و ترجمه درس زبان تخصصی اقتصاد و مدیریت - بر

راهنما و ترجمه درس زبان تخصصی اقتصاد و مدیریت - بر

راهنما و ترجمه درس زبان تخصصی اقتصاد و مدیریت بر اساس کتاب صادق بافنده ایماندوست منبع رشته های مدیریت و اقتصاد کشاورزی پیام نور 228 صفحه با فرمت pdf ...

پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر محمد

پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر محمد علی عبدالوند و دکتر هاشم نیکو مرام تعداد 97 اسلاید قابل ویرایش توسط دکتر سهیل سرمد سعیدی تهیه و تنظیم گردیده است. مناسب اساتید - ارائه دانشجو در طول ترم و آمادگی امتحان پایان ترم ...

دانلود کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها و روش

دانلود کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها و روش

دانلود کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها و روش ها تالیف محمدمهدی پرهیزگار، روح اله حسینی منبع رشته مدیریت پیام نور شامل 272 صفحه با فرمت pdf فصل اول : آشنایی با سیستم و تفکر سیستمی فصل دوم : تجزیه و تحلیل سیستم فصل سوم : فرآیند تجزیه و تحلیل سیستم فصل چهارم : سازماندهی ...

تلاشهای بازاریابی رسانه های اجتماعی برندهای

تلاشهای بازاریابی رسانه های اجتماعی برندهای

چکیده شواهد اندکی در زمینه چگونگی تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی در راستای ایجاد ارش برند و رفتار مصرف کنندگان نسبت به یک برند وجود دارد.این تحقیق با استفاده از تجزیه و تحلیل برندهای پیشگام بخش کالاهای لوکس رابطه این دو را توضیح دادند.)باربری.دیور.هرمس.گوچی و ...

اجرای مدیریت تجربه مشتری( CEM ) در بانک کشاورزی

اجرای مدیریت تجربه مشتری( CEM ) در بانک کشاورزی

چکیده: مقاله حاضر به بررسی نقش مدیریت تجربه مشتری به عنوان یک روش جدید برای درک رضایتمندی مشتریان میپردازد. این مقاله به روش کتابخانهای و بررسی اسوادی و تحلیلی و توصیفی به بررسی -مدیریت تجربه مشتری- در بانکها پرداخته است. و در ادامه به بررسی عوامل تعیین کننده تجربه مشتری و نقش ...

نقش گردشگری شهری در توسعه شهرها

نقش گردشگری شهری در توسعه شهرها

نوع فایل:PDF تعداد صفحات :8 سال انتشار : 1395 چکیده امروزه شاهد رقابت شهرها در راه رسیدن به توسعه شهری هستیم. ابعاد توسعه شهری نه تنها در حوزه جغرافیای بلکه در حوزه اقتصادی نیز قابل رصد است. شاید بتوان این چنین متصور بود که توسعه اقتصادی شهرها بر توسعه جغرافیای آنها تقدم دارد اما ...

دانلود پاورپوینت ادهوکراسی یا سازمان موقت+مقاله

دانلود پاورپوینت ادهوکراسی یا سازمان موقت+مقاله

این تحقیق بصورت PowerPoint و با موضوع ادهوکراسی یا سازمان موقت+مقاله Word می باشد. برای رشته مدیریت مناسب است و در 10 اسلاید کامل می باشد.به همراه پاورپوینت مقاله 11 برگی بصورت Word دریافت خواهید کرد در ادامه سر تیتر های تحقیق آمده است . این پاورپوینت را می توانید بصورت کامل و آماده تحویل ...

گردشگری درمانی؛بستری برای توسعه شهرهای مرزی

گردشگری درمانی؛بستری برای توسعه شهرهای مرزی

نوع فایل:PDF تعداد صفحات :10 سال انتشار : 1395 چکیده اشکال گوناگون صنعت گردشگری در بسیاری از کشورهای جهان توانست بستری برای توسعه پایدار درسطحی فراگیر و همه جانبه فراهم نماید.در این میان استفاده از ظرفیت ها و توانایی های بالقوه هر کشور عامل مهمی در ارتقا سطح این صنعت بوده ...

جزوه سازمان و مدیریت از تئوری تا عمل

جزوه سازمان و مدیریت از تئوری تا عمل دکتر مهدی ایران نژاد و پرویز ساسان گوهر به تعداد 121 صفحه pdf مناسب مرور سریع و مطالعه ایام امتحانات ...

آموزش تصویری صفر تا صد موتور سواری

آموزش تصویری صفر تا صد موتور سواری

با اسقبال بی نظیر شما از این پکیج و درخواست مکرر شما برای کاهش قیمت ما بر آن شدیم تا تخفیف30%برای شما عزیزان اعمال کنیم آموزش موتور سواری به صورت کامل به زبان فارسی آموزش اصولی موتور سواری آموزش تصویری انجام انواع حرکات مارپیچی با موتور آموزش تصویری دور زدن با موتور و ...

خلاصه کامل کتاب بازارشناسی و مسائل بازاریابی

خلاصه کامل کتاب بازارشناسی و مسائل بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و ترجمه بهمن فروزنده به تعداد 111 صفحه pdf عنایت فرمایید این فایل فقط شامل فصل های 1-2-3-4-6-7-10-11-12-16-19-21-22-23- می باشد. سرفصل های : 1- ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان 2- تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت ، ...

سوالات و پاسخ تشریحی درس نظریه ها و مبانی خط مشی

سوالات و پاسخ تشریحی درس نظریه ها و مبانی خط مشی

این فایل حاوی سوالات و پاسخ تشریحی درس نظریه ها و مبانی خط مشی گذاری دکتری 96 رشته مدیریت دولتی می باشد. منبع سوالات در درون متن ذکر شده است. ...

مدل های پیش بینی تقاضای سفر فعالیت مبنا

مدل های پیش بینی تقاضای سفر فعالیت مبنا

نوع فایل:PDF تعداد صفحات :8 سال انتشار : 1394 چکیده مدلسازی تقاضای سفر روند رشد و توسعه ی خود را در پاسخ به نیاز مدیران و برنامه ریزان عرصه ی حمل ونقل جهت درک رفتار سفر و بررسی اثربخشی و امکان سنجی سرمایه گذاریها از ابتدای دهه ی 0591 آغاز کرد . با تغییر نگرش برنامه ریزان صنعت حمل و ...


مطالب تصادفی

  • پروپوزال وروش تحقیق سيستم ارزيابي عملكرد كاركنان
  • پروپوزال وروش تحقیق كنترل موجودي در انبار
  • پروپوزال و روش تحقیق فرهنگ سازمانی
  • پروپوزال وروش تحقیق قیمت تمام شده
  • پروپوزال و روش تحقیق  Just In Time

محصولات این فروشگاه شامل : مقالات مدیریتی ، مستندات استانداردها ،پرسش نامه ها ،پروپوزال ها ،مستندات مدل های تعالی ،ادبیات و تاریخچه تحقیق ،مستنداتت تکنیک های مدیریتی وپاورپوینت های آموزشی می باشد .