تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

محصولات این فروشگاه شامل : مقالات مدیریتی ، مستندات استانداردها ،پرسش نامه ها ،پروپوزال ها ،مستندات مدل های تعالی ،ادبیات و تاریخچه تحقیق ،مستنداتت تکنیک های مدیریتی وپاورپوینت های آموزشی می باشد .


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 98
  • بازدید کل : 217092

پروپوزال نگهداری و تعمیرات به همراه فهرست منابع و مواخذ


پروپوزال  نگهداری و تعمیرات به همراه فهرست منابع و مواخذ

پروپوزال و روش تحقیق نگهداری و تعمیرات به همراه فهرست منابع و مواخذ

فایل اصلی پروپوزال : DOC

حجم فایل : 65 KB

تعداد کل صفحات : 37 صفحه

پروپوزال يا طرح تحقيق، پيش نويس پ‍ژوهشي است كه شما مي بايست براي اخذ مدرك تحصيلي خود انجام دهيد. در پروپوزال، شما به معرفي موضوعي كه براي پايان نامه خود انتخاب كرده ايد، توضيح اهميت آن موضوع، ذكر پ‍‍ژوهش هايي كه در گذشته در اين باره صورت گرفته، و نتايجي كه فكر مي كنيد از تحقيق خواهيد گرفت می پردازيد. هم چنين روش يا روش هايي كه در پژوهش از آن ها بهره خواهيد گرفت را ذكر مي كنيد.

بررسی منابع علمی یکی از بخش هایی است که در هنگام تکمیل پروپوزال بسیار اهمیت دارد و در صورت تصویب پروپوزال شما نیز تصویب خواهد شد.مطالعات و کارهای قبلی انجام شده و مرتبط با این مطالعه چه به صورت نظری وچه به صورت طراحی در داخل یا خارج کشور. پژوهشگر در این قسمت، ضمن اشاره به مطالعات و کارهای قبلی، به ارزیابی آنها می پردازد وتفاوتها و شباهتهای میان تحقیق خود را با تحقیقات قبلی بیان می کند ( در بعضی موارد سابقه تحقیقاتی مفصل نیست می توان از سوابق نظری یا مطالب مرتبطی که در کتابها یا مقالات وجود دارد برای ساختن یک چهارچوب ادراکی استفاده کرد)

 

فصل اول: کليات تحقيق 1

مقدمه 2

الف ـ تبيين موضوع تحقيق 4

ب ـ اهميت موضوع 7

ج ـ اهداف 9

د ـ سئوالات اصلي (اساسي) 10

هـ ـ تاريخچه کوتاه 11

و ـ متدلوژي تحقيق 14

ز ـ تعريف عملياتي واژه‌ها 14

ح ـ مباحث فصول آينده 15

فصل سوم: روش تحقيق 89

مقدمه 90

1- روش تحقيق 91

الف ـ بررسي‌هاي موردي 92

ب ـ بررسي‌هاي آزمايشگاهي 93

ج ـ منابع دست دوم 94

د ـ روش تحقيق از راه بررسي يا پيمايش 94

2- تحليل عملي روش 95

3- مدل تئوري و متغيرهاي مورد آزمون 96

4- متغيرهاي سئوالات فرعي 97

5- معيارهاي سئوالات فرعي 98

6- جامعه آماري و روش جمع‌آوري اطلاعات 99

7- جامعه نمونه و پايايي و روايي پرسشنامه 100

خلاصه 104

منابع 167

الف ـ منابع فارسي 168

ب ـ منابع انگليسي 171

 

فصل اول

کليات

مقدمه

شايد مهمترين مسئله براي محقق درانتخاب موضوع تحقيقي که درپيش رو داريد، مشکلات عديده‌اي است که مديريت سازمان‌ها درکشورما با آن مواجه هستند. مسائل مديريتي درکشورما و برهه زماني عصرحاضراز ويژگيهاي خاص برخوردار است، از يک سومشکلات ريشه درفرهنگ و عوامل محيطي و اجتماعي ما دارند که گاهي از قدمت چندين دهسال و حتي قرن‌ها قبل برخوردارند و از سوي ديگر ابزار آلات موجود و راهکارهاي حل مسائل از وراي مرزهاي ما و از سرزمين، فرهنگ و محيط اجتماعي ديگري آمده است که نه تنها از بعد مکان با ما هزاران کيلومتر فاصله دارد، بلکه از حيث پيشرفتهاي تکنولوژي نيز اختلافي برابر ده‌ها و بلکه درپاره‌اي از موارد صد ساله با ما دارد.

حال اين نوش‌داروي غريب چگونه مي‌تواند براي شفاي اين موجود قريب به کارآيد؟ چالش عمده‌اي است که مديريت درکشور ما با آن روبرو است. دراين ميدان هرکس به بضاعت خود وارد شده است و راهکاري ارائه نموده است وليکن ادعاي آنکه براي تمامي اينگونه مسائل راهي يکسان و همگاني وجود دارد ، تنها سخني بيش نيست و به همين دليل بسياري از مسائل در سازمان‌ها و شرکت‌هاي ما در انتظار پاسخ مناسب باقي مانده است و بر مديران و محققان و علي‌الخصوص مديران محقق فرض است که به دنبال راهکاري مطلوب براي اين موارد باشند.

لذا در اين تحقيق سعي بر آن بوده تا در يکي از شرکت‌هاي خدماتي که رسالت مهم نگهداري و تعميرات انتقال نيرو را بعهده دارد و از ابزار نوين «تکنولوژي اطلاعات» بهره‌گيري نموده است، نتايج اين کاربرد را بررسي نمائيم. بديهي است با توجه به اينکه بر اساس نظر کاربران نتايج اين تحقيق، بدست آمده است در بکارگيري آن براي شرکت‌هاي ديگر لازم است اين موضوع مد نظر قرار بگيرد.

هر تحقيقي نياز دارد تا در يک چهارچوب نظري شکل بگيرد تا بتوان بر اساس آن تحقيق را شروع نموده و به انجام رساند. اين چهارچوب نظري بستگي به ماهيت تحقيق، نوع داده‌ها، روشهاي تحليل مورد استفاده، اهداف تحقيق و انگيزه‌هاي انتخاب موضوع تحقيق دارد.

دراين تحقيق با توجه به موضوع آن که عبارت است از «بررسي تاثير سيستمهاي انفورماتيک درعملکرد شرکت تعميرات انتقال (اختربرق)» بدنبال آن هستيم که با تعريف مشخص و واضحي از مفاهيم موجود در موضوع تحقيق، يعني «سيستمهاي انفورماتيک» و«شرکت تعميرات انتقال (اختربرق)» و نشان دادن اهميت و حيطه عملکرد آنها، هر کدام را به متغيرهاي مورد نظر تبديل نمائيم. اميدواري محقق آن مي‌باشد که با بررسي نتايج بدست آمده از تحقيق بتوان ضمن بيان وضعيت موجود بصورت آشکار و تاثير سيستم‌هاي انفورماتيك را در عملكرد شركت تعميرات انتقال (اختربرق) بدرستي مورد بررسي قرار دهيم.

الف ـ تبيين موضوع تحقيق


مبلغ قابل پرداخت 7,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1297

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود پاورپوینت فصل ۱۳ درس حکمت هنر اسلامی ارشد

فایل پاورپوینت درس حکمت هنر اسلامیارشدفصل ۱۳ارزیابی اجمالی از برخی آثار معماری در دوران نوگرایی ( مدرنیسم ) و فرا نوگرایی ( پسا مدرنیسم ) غربی ...

دانلود پاورپوینت فصل ۱۲ درس حکمت هنر اسلامی ارشد

فایل پاورپوینت درس حکمت هنر اسلامیارشدفصل ۱۲ارزیابی محتوایی از معابد شرقی و غربی ( از منظر اسلامی ) ...

دانلود پاورپوینت دین و زندگی دهم درس 2 پر پرواز

دانلود پاورپوینت  دین و زندگی دهم درس 2 پر پرواز ...

دانلود نکات طلایی مسئولیت و سازندگی

نکات طلایی مسئولیت و سازندگیویژه آزمون دبیری و پرورشی ...

دانلود پاورپوینت کودکان استثنایی

پاورپوینت  کودکان استثنایی ۲۶ اسلاید ...

مطالعات هفتم درس 16 جاذبه های گردشگری ایران

پاورپوینت  مطالعات هفتم درس 16 جاذبه های گردشگری ایران ...


مطالب تصادفی

  • پکیج مجموعه پاورپوینت های حسابداری صنعتی 1
  • پاورپوینت حسابداری صنعتی 2
  • پاورپوینت حسابداری صنعتی 2
  • سوالات درس حسابداری صنعتی 1
  • پکیج مجموعه پاورپوینت های حسابداری صنعتی 1

محصولات این فروشگاه شامل : مقالات مدیریتی ، مستندات استانداردها ،پرسش نامه ها ،پروپوزال ها ،مستندات مدل های تعالی ،ادبیات و تاریخچه تحقیق ،مستنداتت تکنیک های مدیریتی وپاورپوینت های آموزشی می باشد .